"הדף אותו בחוזקה לרצפה"

לאחר חקירה מהירה: כתב אישום נגד הגבר שתקף חסידי חב"ד בתל אביב

המשטרה תגיש כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד תושב פרדס חנה בן 26, שתקף חסידי חב"ד ברחוב אלנבי בתל אביב | מחקירתו במשטרה עולה כי החשוד תקף את האזרח, חסיד חב"ד, הדף אותו בחוזקה לרצפה - והלך מהמקום (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
התקיפה בלב תל אביב (צילום: מצלמת אבטחה)

יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א תגיש הבוקר (רביעי) כתב אישום ובקשת מעצר נגד חשוד שתקף חסידי חב"ד ברחוב אלנבי בתל אביב, ביום שישי האחרון.

המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת תלונה בגין התקיפה של החסיד שעה שהלך לתומו ברחוב אלנבי. מהחקירה עלה כי החשוד תקף את האזרח, הדף אותו בחוזקה לרצפה והלך מהמקום.

משטרת תחנת לב ת"א הפעילה את מירב המאמצים ומיטב האמצעים העומדים לרשותה, לזיהוי ולאיתור החשוד. אתמול בבוקר החשוד בן 26, זוהה ואותר סמוך לביתו שבפרדס חנה והוא נעצר ע"י בלשי משטרת לב ת"א והובא לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלא.

היום החשוד יובא לדיון בבימ"ש השלום בת"א, אז בכוונת יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א להגיש נגדו כתב אישום בעבירת תקיפה ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אמש, לאחר חקירתו, קבעה המשטרה כי התקיפה היתה על רקע פלילי ולא גזעני, כך דיווח דניאל אלעזר ב'כאן 11'. לפי הדיווח, בחקירה עמו עלה כי "הוא לא נשמע כשיר במאת האחוזים".

עוד דווח כי בחקירתו אמר החשוד: "אני סובל מפוסט טראומה. הייתי בטוח שניסו לתקוף אותי, בגלל זה הגבתי ככה. לא רציתי לפגוע בו ולא היה לי שום כוונה. זה לא היה בגלל שהוא חרדי. לא התכוונתי, אני מתנצל".

כזכור, בתיעוד שפורסם נראה גבר תוקף באכזריות קבוצת חסידי חב"ד צעירים שצעדו ברחוב אלנבי פינת בן יהודה בתל אביב.

לטענת הבחורים, הם הלכו לתומם ברחוב כשהם באמצע מבצע תפילין כמידי יום שישי, ולפתע הגיח התוקף והדף בעוצמה את אחד מהם לקרקע ללא כל סיבה. הבחורים מספרים, כי התוקף קילל את החרדים לאחר מכן והסתלק מהמקום.

אחד הבחורים ההמומים שנכח במקום סיפר ל'כיכר השבת', "זה פשע שנאה לכל דבר ועניין, לא היה לנו איתו שום שיח ושיג והוא לפתע תקף אותנו בלי שום סיבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר