בגלל הפלישה הרוסית

גם ארצות הברית מזהירה את אזרחיה: "סכנה לטוס לאומן"

בארצות הברית מחדדים לאזרחי המדינה שלא לטוס לאומן לקראת ראש השנה ומזכירים כי אזהרת המסע עומדת על הרמה הגבוהה ביותר "אל תסעו" (חרדים, עולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
תפילות באומן (צילום: Shutterstock)

אומן ראש השנה? השגרירות האמריקנית בישראל שבה ומחדדת את אזהרת המסע לאוקראינה, זאת לקראת ראש השנה הקרב ובא ובצל הכוונה של חסידים רבים להגיע לאומן.

בהודעה מיוחדת שנכתבה באתר שגרירות ארה"ב בישראל שכותרתה "אל תסעו לאומן בראש השנה", נכתב כי "שגרירות ארצות הברית באוקראינה השעתה את השירותים הקונסולריים שלה בפברואר 2022 בעקבות פלישת הצבא הרוסי לאוקראינה" הזכירו בשגרירות.

עוד כתבו כי "משרד החוץ ממליץ לאזרחי ארצות הברית שלא לנסוע לאוקראינה." עוד נכתב כי "אזרחי ארצות הברית הזקוקים לשירותים קונסולריים צריכים לפנות לניצגויות במדינות שכנות".

בהמשך שבו והזכירו כי רמת הסכנה לנסוע לאוקראינה מבחינת ארצות הברית עומדת על רמה 4; "אל תסעו".

"המצב הביטחוני ברחבי אוקראינה מאוד הפכפך. אזרחי ארה"ב צריכים להישאר ערניים ולנקוט בצעדים מתאימים כדי להגביר את המודעות לאבטחה שלהם. דע את המיקום של המקלט או המרחב המוגן הקרוב ביותר שלך. במקרה של ירי מרגמות או רקטות יש לפעול לפי הנחיות הרשויות המקומיות ולחפש מחסה מיד. אם אתם מרגישים שהמיקום הנוכחי שלכם כבר לא בטוח, עליכם להעריך היטב את הסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים במעבר למקום אחר."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר