המתיחות הביטחונית נמשכת

מחבלים ירו לעבר רכבים ישראלים, פצעו אדם אחד ונמלטו; צה"ל פתח בסריקות

סמוך לכפר חווארה נפתחה אש לעבר שתי מכוניות, שבאחת מהן נסעה משפחה עם ילדים • חלונות הרכב הישראלי התנפצו, ורסיסים שהתנפצו פצעו את הנהג • כוחו צה"ל איתרו קליעים בשטח ופתחו בסריקות אחרי המחבלים (ביטחוני)

(צילום: המועצה האזורית שומרון)

פיגוע ירי התרחש לפנות בוקר (שישי) לעבר רכב ישראלי סמוך לכפר חווארה שבחטיבה המרחבית שומרון, כאשר מחבלים פלסטינים ירו ופצעו את הנהג שנפגע מרסיסי החלון שהתנפץ מהירי.

דובר צה"ל עדכן כי התקבל דיווח על פיגוע ירי מרכב חולף לעבר רכב ישראלי הלילה, במרחב הכפר חווארה שנמצא בחטיבה המרחבית שומרון.

כתוצאה מהתנפצות חלון הרכב, התפזרו רסיסים ואזרח נפצע באורח קל ופונה בהכרה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.
כמו כן, נגרם נזק לרכב.

לאחר סריקות כוחות צה"ל במרחב, נמצאו תרמילים במרחב. הכוחות ממשיכים לסרוק אחר המחבלים, שכאמור, נמלטו מהמקום אחרי הירי לעבר היהודים.

במועצה האזורית שומרון עדכנו כי בנוסף לירי לעבר הרכב שפצע נהג, בוצע ירי לעבר רכב נוסף בו נסע ראש ישיבת ההסדר בתפוח, ללא נפגעים.

הרכבים המשיכו לעבר החטמ"ר, הרכב היורה המשיך לעבר אחד הכפרים באיזור.

ראש המועצה דגן התריע מפני מדיניות הממשלה: "אנחנו רואים התעוררות רצינית מאוד של אירועי הפח"ע כאן באיזור לב השומרון ובכלל בכל המרחב שבין שכם לג'נין, הוצאה של מחבלים ופיגועים".

"הרשות הפלסטינית שופכת עוד ועוד דלק למדורה, ומנסה לייצר כאן אינתיפאדה. אני אומר בצורה ברורה, אם ממשלת ישראל לא תיתן לצה"ל את האפשרות להפוך כאן את הקערה זה עלול לעלות בדם. המדיניות הזו שמכילה את החמושים הרבים שמסתובבים בגזרה, היא מדיניות שמביאה את נסיון הפיגוע הערב ביפו שנגמר בנס, והפיגוע הזה שהסתיים בנס, אבל לא ניתן לסמוך על הנס".

יוסי דגן הוסיף, "אנחנו דורשים מממשלת ישראל להפסיק את ההתרפסות מול הרשות הפלסטינית, אנחנו דורשים מממשלת ישראל לתת לצה"ל להפוך את הקערה ולעבור מהגנה נקודתית להתקפה כוללת, כנגד כל החמושים; כל הנשקים שמסתובבים, אפשר לעציר גל טרור בהתהוות, וזה בידיים של הממשלה, אפשר למנוע את הפיגוע הבא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר