"יבואו בשמחה גדולה"

השר כהן משוכנע: "החרדים יישבו בממשלה בראשות לפיד"

"אנחנו מתחילים להרגיש שאם אנחנו נהיה המפלגה החזקה עם 30־28 מנדטים בוודאי שהחרדים כן ישבו איתנו בשמחה גדולה, האמן לי", אומר השר ממפלגתו של יאיר לפיד (פוליטי)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שר הרווחה מאיר כהן מיש עתיד אומר היום (שישי) בראיון ל-103 בהתייחסות לסקרים כי הם ירכיבו ממשלה אחרי הבחירות, וטוען כי המפלגות החרדיות יצטרפו לממשלת לפיד.

על הסקר שפורסם היום ונותן ל'יש עתיד' 25 מנדטים אמר: "אני מאלה שאומרים 'הביאו לנו את תוצאות הבחירות ואנחנו נקים את הממשלה'. יש עוד חודשיים לבחירות, בחודשיים האלה אנחנו צריכים לעבוד הכי חזק בכדי לקבל 30־28 מנדטים, וזה לא נמצא מעבר להרי החושך".

"אני מאמין שאנחנו נגדל וגם בתוך הימין יש ימין רך מאוד שאנחנו מגיעים אליו. אני כל יום אם צריך בבית, כולנו נמצאים בכנסים מאוד גדולים, אנחנו רואים שינוי לטובה, זה חשוב לנו כי אנחנו עושים את מה שצריך".

כאשר טען מגיש התכנית, ניסים משעל כי החרדים יעדיפו את בני גנץ על יאיר לפיד, סיפר שר הרווחה והביטחון החברתי: "שלשום הייתי בשכונות החרדיות בכנס גדול מאוד של משפחות עם ילדים בעלי מוגבלויות, בעקבות החוק שחוקקנו בכנסת, האולם היה מלא מפה לפה וישב שם חבר כנסת מהאגודה. היה שיח מרתק, בנושא מקצועי לגמרי".

"אבל ברוח הדברים אנחנו מתחילים להרגיש שאם אנחנו נהיה המפלגה החזקה עם 30־28 מנדטים בוודאי שהחרדים כן ישבו איתנו בשמחה גדולה, האמן לי. הרי זה ברור עם כל הכבוד שאני רוכש לגנץ ולמחנה שלו אבל גם החרדים ברור שזה או ביבי או יאיר".

לדבריו, "בסופו של דבר, האלטרנטיבות הן שתיים - יאיר, יש עתיד חזקה, מדינה יהודית, דמוקרטית, שקצת מחזירה אותנו לאנחנו, ומצד שני קיצוניות, סמוטריץ', בן גביר. אני חושב שגם חלק מאנשי הליכוד מבינים שזה לא הדבר שהם חולמים עליו. יש סיכוי גדול מאוד להרכיב ממשלה חזקה לאורך זמן גם החרדים יבואו לשבת איתנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר