הוקרה ללוחמים

"פער קטן בין מה שהצלחתם למנוע, לבין אירוע טרור רב-נפגעים"

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב העניק תעודות הוקרה לשוטרים שלכדו את המחבל ביפו: "היה פער קטן בין מה שהצלחתם למנוע, לבין אירוע טרור רב-נפגעים. זה קרה בזכות המקצועיות שלכם ובזכות היוזמה" (בארץ)

(צילום: דוברות השר)

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב הגיע היום (שישי) למטה משטרת מחוז תל אביב, שם פגש את שוטרי היס"מ רס"ב שריף חסון ורס"ר מני מנגיסטו שלכדו אתמול את המחבל ביפו, והעניק להם תעודת הוקרה. שני השוטרים תיארו לשר את השתלשלות האירועים עד לכידת המחבל.

השר בר-לב פגש גם את שני השוטרים שסייעו להם בלכידה, רס"מ מאור אבינועם ורס"מ ירון עזאני ואת כל צוות היס"מ בפיקודו של סנ"צ יאיר חנונה. במפגש השתתף גם סגן מפקד מחוז תל אביב, תנ"צ דוד פילו.

בר-לב אמר: "כבוד גדול בשבילי לפגוש אתכם אחרי אירוע כזה. היה פער קטן בין מה שהצלחתם למנוע, לבין אירוע טרור רב-נפגעים שלצערנו חווינו גם בדיזינגוף וגם במקומות אחרים לפני מספר חודשים".

"זה קרה בזכות שני דברים: אחד, המקצועיות שלכם. בלי מקצועיות שום דבר לא יילך; הדבר השני הוא היוזמה. לראות, לעשות ולקבל החלטה, והפעולה היא מרשימה".

הוא הוסיף כי "אנחנו רואים כאן את הישראליות במיטבה: שריף משפרעם, מני שעלה לארץ מאתיופיה בגיל 16, והשוטרים שסייעו להם הם צברים ותיקים. זו משטרת ישראל וזו מדינת ישראל ואלו אזרחי מדינת ישראל. אתם מבטאים את ההגנה של המשטרה על האזרחים, וגם את שיתוף הפעולה בין כולם, בלי קשר לדת ולמוצא. עם קשר רק לדבר אחד: מדינת ישראל והמשימה".

על תעודת ההוקרה נכתב שהיא ניתנת לשוטרים "על יוזמה, נחישות, אומץ לב וחתירה למגע שמנעו פיגוע טרור בלב מדינת ישראל והצילו חיי אדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר