"המלך במשפט יעמיד ארץ"

הנשיא הרצוג: "ה' יברך את המלך צ'ארלס השלישי"

נשיא המדינה יצחק הרצוג חתם הערב בספר התנחומים לזכרה של המלכה אליזבת השנייה ושיגר ברכה למלך החדש: "ללא ספק הייתה המלכה בה"א הידיעה. אנחנו מאחלים ברכת הצלחה למלך צ׳ארלס השלישי" (בעולם)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: קובי גדעון/ לע״מ)

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל חתמו הערב (מוצאי שבת) בספר התנחומים לזכרה של המלכה אליזבת השנייה, בבית השגריר הבריטי בישראל, ניל וויגן.

נשיא המדינה חתם בספר התנחומים, שם כתב: "בשם מדינת ישראל ועם בישראל, אני מביע את תנחומיי העמוקים על פטירתה של המלכה אליזבת השנייה, אשר ימי מלכותה היו רבי חשיבות והיסטוריים. היא הייתה סמל של יציבות ומגדלור של מוסר בשירות נתיניה.

"ה' יברך את המלך צ'ארלס השלישי ומי ייתן וימלוך בשלום". הנשיא הוסיף ציטוט מהמקורות: "המלך במשפט יעמיד ארץ" (משלי כ"ט, ד׳)".

לאחר מכן אמר הנשיא: "בשם העם בישראל ומדינת ישראל, אני מביע תנחומיי מעומק ליבי לעם בבריטניה, לעמי חבר העמים, ולכל נתיניה של המלכה אליזבת השנייה. מלכותה הייתה מלכות היסטורית, משפיעה מאוד, מוסרית ומרשימה מאוד.

"היא עשתה היסטוריה והיא חייה את ההיסטוריה, וללא ספק הייתה המלכה בה״א הידיעה. ללא ספק העולם יחסר אותה ואנחנו מאחלים ברכת הצלחה למלך צ׳ארלס השלישי, שימלוך בשלום, בשמחה ובהצלחה, כנאמר במקורותינו: ״מלך במשפט יעמיד ארץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר