לאחר התפרקות מפלגתה

סמוטריץ' לשקד: "גלי אחריות לגוש הימין ותפרשי"

בבוקר שאחרי התפרקות מפלגת 'הרוח הציונית' ועל רקע הסקרים החוזים התרסקות של המפלגה, ב'ציונות הדתית' קוראים לשרה איילת שקד לפרוש: "גלי אחריות לגוש הימין" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
סמוטריץ' ושקד (צילום: Miriam Alster/Flash90)

שעות לאחר הודעת השרה איילת שקד על פירוק השותפות עם סיעת 'דרך ארץ' בראשות השר יועז הנדל, ב'ציונות הדתית' של ח"כ בצלאל סמוטריץ' קוראים לשקד לפרוש מהמרוץ בבחירות.

בהודעת המפלגה נאמר: "יחד, שקד והנדל היו רחוקים מלעבור אחוז חסימה, עכשיו כשהם לבד ברור שכל הצבעה לשקד היא זריקת קול לפח וסכנה לימין.

"אנו קוראים לשקד לגלות אחריות לגוש הימין ולמדינה ולפרוש מהמירוץ ולא לגרום לימין לאובדן קולות בבחירות גורליות שבסופן עלולה לקום ממשלת שמאל עם הרשימה המשותפת, אין לנו קולות לבזבז".

כזכור, המפלגה של השניים התרסקה בימים האחרונים ורק בסקר שפורסם אמש ב'חדשות 12', היא צללה ל1.1% בלבד, הרחק מאחוז החסימה.

אמיתי פורת באולפן: "לא אהיה ה-61 של נתניהו"

לפנות בוקר הודיעה שרת הפנים איילת שקד על החלטתה לפרק את השותפות עם סיעת 'דרך ארץ' בראשות שר התקשורת יועז הנדל.

בהודעה של שקד נאמר: "הנדל והאוזר הבהירו כי במידה ולא תקום ממשלת אחדות הם יעדיפו לגרור את המדינה לבחירות נוספות מאשר להקים ממשלת ימין. אופציה חסרת אחריות שלא תעלה על הדעת".

עוד נאמר כי: "על אף הצהרות חוזרות ונשנות של השניים, סיעת דרך ארץ עדיין שבוייה במחנה "רק לא ביבי" ובשיח השנאה והחרמות שהשרה שקד מנסה לעצור. השיח הזה גורר את המדינה לבחירות פעם אחר פעם, מביא לאי יציבות ומרסק את ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר