כוננות ביטחונית

עשרות התראות לפיגועי טרור משכם וג'נין. המחבל מתל אביב בחקירה: "חיפשתי חיילים"

המחבל מתל אביב הודה בחקירה ראשונית כי חיפש חיילים על מנת לרצוח אותם, אבל לא מצא • במערכת הביטחון חוששים מגל של פיגועים סביב חגי חודש תשרי: עשרות התראות מתקבלות בימים האחרונים, בעיקר מאזור ג'נין ושכם (ביטחון בארץ, אקטואלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הזירה בתל אביב, בשבוע שעבר (צילום: דוברות המשטרה)

שלושה ימים לסיכול פיגוע הטרור בתל אביב: גורם ביטחוני אומר היום (ראשון) כי ישנן עשרות התראות לפיגועי טרור בימים האחרונים, וכולן מגיעות מאזור מחנה הפליטים ג'נין ושכם.

במערכת הביטחון חוששים מגל של פיגועים לקראת חגי חודש תשרי ומנסים לסכלם מבעוד מועד. במקביל, המשטרה מגבירה נוכחות במרכזי קניות ובמקומות בילוי הומי אדם.

בכל לילה, כבר במשך תקופה ארוכה של כמה חודשים, מבצעים כוחות צה"ל מג"ב ושב"כ מעצרים של פעילי טרור ברחבי יהודה ושומרון.

כזכור, ביום חמישי האחרון, במהלך פעילות שגרתית וממוקדת של לוחמי יחידת האופנועים של יס"מ תל אביב, הלוחמים הבחינו בגבר שצעד סמוך לכיכר השעון ביפו ועורר את חשדם. הלוחמים ניגשו אליו ובבדיקה ובחיפוש בתיק שהחזיק, הלוחמים איתרו תת מקלע מסוג "קרלו" ושני מטעני צינור.

הלוחמים עצרו מיד את החשוד והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה. מחקירה ראשונית עלה כי החשוד, תושב השטחים (19, שכם) נכנס לישראל כבמטרה לבצע פיגוע. הוא הגיע ליפו, ושם נעצר ע"י לוחמי היס"מ כשאמצעי הלחימה בתיק שהחזיק.

בחקירתו הראשונית, סיפר המחבל מתל אביב כי חיפש חיילים על מנת לרצוח אותם. הוא סיפר כי בגלל שלא איתר חיילים ביפו המתין. בעודו ממתין תפסו אותו הלוחמים.

לדבריו בחקירה, הוא פעל לבד ולא שיתף בכוונותיו איש מבני משפחתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר