"בקשות לאומיות"

תפילה בציון הרבי: הביקור המפתיע של גנץ לפני חזרתו לארץ

אחרי שנפגש עם מזכ"ל האו"ם, ורגע לפני שהמריא בחזרה ארצה בתום ביקור מדיני, הגיע שר הביטחון גנץ לתפילה בציון הרבי מליובאוויטש זי"ע (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
גנץ הערב, ב'ציון' בקווינס (צילום: יעקב וובר)

רגע לפני חזרתו לישראל, בתום ביקור מדיני נרחב בניו יורק, הגיע שר הביטחון בני גנץ לציונו של הרבי מליובאוויטש זי"ע בבית העלמין 'מונטיפיורי' ברובע קווינס, לשעה של תפילה והתעוררות.

השר נכנס אל האוהל בשעת לילה, מלווה בשליח חב"ד בעיר מגוריו ראש העיר הרב נחום כהן, ובשליחי חב"ד הבכירים הרב שלום דובער ליפסקר מפלורידה והרב יוסף צבי קרליבך מניו ג'רזי.

"מאוד מרגש לבוא ולבקש את הבקשות האישיות והלאומיות כאן", אמר גנץ עם צאתו מהציון, בראיון שהעניק לכתב אתר חב"ד COL בניו יורק. "את הבקשות הלאומיות אני יכול לחלוק, ואני מקווה שיהיה שלום עלינו ובינינו שזה בסופו של דבר מה שחשוב".

שר הביטחון הוסיף: "מאוד מרשים, מרגש, לראות את המאמינים הרבים שהלכו בדרכו של הרבי והולכים בדרכו ובאים לכאן יומם ולילה. אני חושב שחב"ד מרבה באהבת ישראל ובאהבת האדם".

מוקדם יותר אתמול נפגש גנץ עם מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש ושגרירת ארה"ב באו"ם לינדה תומאס- גרינפילד. עוד קיים שר הביטחון תדרוך לשגרירים באו"ם, ובהם שגרירי המדינות החברות במועצת הביטחון ושגרירי מדינות הסכמי אברהם, ששנתיים לחתימתם מצוינים בימים אלו.

בתדרוך לשגרירי מועצת הביטחון ומדינות הסכמי אברהם באו"ם, חשף אמש גנץ: ״מספר הצנטריפוגות המתקדמות שברשות איראן גדול משמעותית. במתקן בפורדו שילשה איראן את יכולת ההעשרה שלה״.

שר הביטחון הוסיף: "הקהילה הבינלאומית כולה צריך להעמיד תוכניות מבצעיות, מדיניות וכלכליות, ולפעול גם במועצת הביטחון מול איראן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר