אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

מאיר פרוש: "אין סיבה לפתוח את ההסכם הפוליטי, 'דגל' אמרו שמדברים רק על אידאולוגיה"

יו"ר 'שלומי אמונים', ח"כ מאיר פרוש, התארח לריאיון בוועידת 'כיכר השבת' והתייחס להסכם המתגבש עם 'דגל התורה' על סוגיית 'מתווה החינוך' של בעלזא וקרא שלא לפתוח את ההסכם הפוליטי שנחתם בין הסיעות לפני כשנה וחצי • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונות: חיים גולדברג)

יו"ר 'שלומי אמונים', ח"כ מאיר פרוש, התארח לריאיון בוועידת 'כיכר השבת' והתייחס להסכם המתגבש עם 'דגל התורה' על סוגיית 'מתווה החינוך' של בעלזא וקרא שלא לפתוח את ההסכם הפוליטי שנחתם בין הסיעות לפני כשנה וחצי. צפו בריאיון המלא שעסק גם בנושא מצוקת הדיור, הסיכוי לגוש הימין להשיג 61, הנאמנות לבנימין נתניהו ומדוע אינו דורש את תפקיד יו"ר 'אגודת ישראל'.

על ההסכם המתגבש בין 'דגל' ל'אגודה' אומר ח"כ פרוש: "כל אחד דואג שלא יהיה פיצול, אנחנו נשמח שלא יהיה, כל עוד שלא נחתם - אני עדיין לא יודע מה יהיה, גדלו הסיכויים לריצה משותפת".

פרוש הזהיר: "זו עבודה קשה לעבור את אחוז החסימה בריצה עצמאית, ייתכן וחלילה ששנינו לא עוברים אבל יתכן שגם שנינו נעבור. השתדלתי לא להכעיר את האווירה כי ייתכן ונרוץ יחד".

יו"ר 'שלומי אמונים' התייחס לדרישה ב'דגל התורה' לפתוח את ההסכמים הפוליטיים באשר לזהות היו"ר וסדר רשימת הח"כים: "עד היום אני לא שמעתי את 'דגל התורה' מסבירה למה הסכם שנחתם לפני שנה וחצי - לא מקובל עליהם.

מאיר פרוש בוועידת 'כיכר השבת'

"אני לא מכיר שום התמודדות שהייתה בשנה וחצי האחרונה. הכל אנחנו שומעים מהתקשורת. אני חושב ש'דגל התורה' לא תבקש לשנות את ההסכם, הם תמיד אמרו שהם לא מדברים על הכיסאות אלא על אידאולוגיה".

ח"כ פרוש הוסיף: "אני מקווה שאם נתניהו ייבחר וירכיב ממשלה - הוא לא ייבהל מהתקשורת, התקשורת לעולם לא תסכים שאנחנו נקבל 54 מילארד שקל למרות שגם הערבים לא הולכים לצבא. אבל נתניהו תמיד היה אומר 'אם נעשה כך, לפיד יעלה בסקרים', אם נתניהו לא יעלה את התירוצים אז יש כמה נושאים, בוודאי שאנחנו נדרוש".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר