171 ימים חלפו

שוב הוארך צו איסור הפרסום על חקירת היעלמות קליינרמן

בצל חיפושים שעודם נמשכים, על אף 171 הימים שחלפו מאז שנעדר, האריכה היום המשטרה שוב את הצא"פ על חקירת היעלמות קליינרמן (חרדים)

משטרת ישראל האריכה היום (שלישי) שוב פעם את צו איסור הפרסום על חקירת היעלמותו של הנער החרדי בן ה-16, מוישי קליינרמן, שנעדר לפני 171 יום, לאחר שנצפה לאחרונה באזור הר מירון, ומאז נעלמו עקבותיו.

"לבקשת המשטרה האריך בית משפט השלום בירושלים את צו איסור הפרסום בתיק חקירה שעניינו חקירת אירוע היעדרותו של הנער אברהם משה קליינרמן. הצו מורה על איסור פרסום כל פרט מפרטי החקירה, כל פרט העלול לזהות את החשודים", נמסר מהמשטרה.

בעבר, כבר יותר מפעם אחת, הוארך צו איסור הפרסום בחקירה. לפני יותר מחודש נעצרו במסגרת החקירה מספר חשודים, אולם כולם שוחררו בתוך זמן קצר.

החיפושים אחר קליינרמן, אתמול (צילום: יכ"ל)

בתוך כך, החיפושים אחר קליינרמן ממשיכים. אתמול חיפשו צוותי יכ"ל (יחידת הכלבנים לישראל) באזור הר מירון "בהתאם לבנק המטרות שהיחידה הקימה", והשלימו תאי שטח בגזרה.

גיטי קליינרמן, אמו של מוישי אמרה בראיון שהעניקה לפני כחודש ל-Ynet: "זה שהמשטרה פועלת ועושה דברים - זה נותן לי גב. גם העובדה שעם ישראלי איתנו. אני כל הזמן שומעת שמשתדלים, עושים שבת מוקדם, מתפללים - זה נותן לי כוח, אנחנו עם אחד. אני כל הזמן משדרת לילדים שלי שאין רע בעולם - כל מה שהשם עושה זה טוב - גם אם אנחנו בחושך, הכול עלום ומוישי נעלם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר