לבר המצווה של אחיו

קורע לב: גיטי קליינרמן רכשה למוישי חליפה; "יש לי תחושת בטן שהוא יופיע"

171 ימים להיעדרותו של מוישי קליינרמן: לקראת בר המצווה של בן אחר, אמא של מוישי, רכשה לו חליפה ומגבעת חדשים ואמרה: "יש לי תחושת בטן שהוא פתאום יופיע" (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
גיטי ומוישי קליינרמן (צילום: אלי חן)

מוישי קליינרמן, נעדר 171 יום, לאחר שנצפה לאחרונה באזור הר מירון, ומאז נעלמו עקבותיו, היום (שלישי) סיפרה אמו, כי יש לה תחושת בטן שמשהו הולך לקרות.

בריאיון לרדיו ווינט אמרה האם, "יש לי תחושת בטן חזקה שזה הולך לקרות, שאיכשהו הוא יופיע ביום חמישי. אני מאמינה בזה באמונה שלמה, ולכן רכשנו לו בגדים חדשים, גיהצנו לו את החולצה - שהכול יהיה לו מוכן כשהוא יגיע להתלבש - כמו חתן. השמחה לא תהיה שלמה עד שהוא יחזור".

לגבי הכישלון בחיפושים, אמרה האם: "אנחנו נמצאים במצב כל כך הזוי, קורים כל מיני דברים שלא קורים אף פעם ודברים מסתדרים. אני מאמינה שהתמיכה של עם ישראל, שעשה כל כך הרבה עבורנו - בפן הגשמי וגם בפן הרוחני, יכולה להביא לנו את הגאולה".

עוד היא אמרה: "הכי קשה להיות במצב של ספק, אבל אנחנו לא מנהלים את העולם. יש מנהיג אחד ורק הוא יחליט מה יהיה ומה לא. כל מה שיעשה זה טוב - גם אם אנחנו לא מבינים וגם אם קשה לנו". לדבריה, "אנחנו צריכים להיות מוכנים להכול, אין לנו משהו אחר".

משטרת ישראל האריכה מוקדם יותר היוםשוב פעם את צו איסור הפרסום על חקירת היעלמותו של מוישי; "לבקשת המשטרה האריך בית משפט השלום בירושלים את צו איסור הפרסום בתיק חקירה שעניינו חקירת אירוע היעדרותו של הנער אברהם משה קליינרמן. הצו מורה על איסור פרסום כל פרט מפרטי החקירה, כל פרט העלול לזהות את החשודים", נמסר מהמשטרה.

בעבר, כבר יותר מפעם אחת, הוארך צו איסור הפרסום בחקירה. לפני יותר מחודש נעצרו במסגרת החקירה מספר חשודים, אולם כולם שוחררו בתוך זמן קצר.

בתוך כך, החיפושים אחר קליינרמן ממשיכים. אתמול חיפשו צוותי יכ"ל (יחידת הכלבנים לישראל) באזור הר מירון "בהתאם לבנק המטרות שהיחידה הקימה", והשלימו תאי שטח בגזרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר