האלימות הערבית

מחריד: שני אחים רוצצו את ראשו של נהג ההסעות המתחרה

נהג הסעות הותקף באכזריות בבנים בראש ובכל חלקי גופו בידי שני אחים תושבי קלנסוואה שעסקו גם הם באותה עבודה. היום הם הואשמו (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
שמשת רכב ההסעות מנותצת (צילום: דוברות המשטרה)

האלימות בחברה הערבית: יחידת התביעות במחוז מרכז של משטרת ישראל הגישה היום (רביעי), בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז, כתבי אישום חמורים נגד שני אחים תושבי קלנסוואה.

האחים נחשדו ככאלו שרוצצו את ראשו של אדם אחר ויידו אבן על רכבו על רקע סכסוך הסעות פועלים. כעת הם כאמור הואשמו.

חקירת האירוע נפתחה בידי חוקרי תחנת המשטרה בטייבה בסוף השבוע שעבר, בעקבות דיווח על המקרה. לפי הדיווח נהג הסעות הותקף באופן אכזרי תוך ששני חשודים תוקפים אותו באבנים בראשו ובשאר חלקי גופו.

כתוצאה מהתקיפה פונה הקורבן לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי "מאיר" כשהוא במצב קשה. מחומר החקירה עלה כי מספר ימים קודם לכן יידה אחד הנאשמים אבן לעבר רכבו של הקורבן.

כמו כן, על פי כתב האישום, התקיפה בוצעה על רקע רצונו של הקורבן להתפרנס מהסעת פועלים במקביל לנאשמים שאף הם עסקו באותה עבודה.

ממשטרת ישראל נמסר: "בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית במחוז מרכז חוקרי התחנה פעלו באופן מאומץ על מנת לעצור את החשודים ובהתאם, עצרו השוטרים כעבור זמן קצר חשוד אחד במעשה. עם התקדמות החקירה עצרו השוטרים את אחיו של החשוד - שניהם תושבי קלנסוואה בשנות ה 20 לחייהם.

"מעצרם של השניים הוארך מעת לעת והבוקר כאמור הגישה נגדם שלוחת התביעות במחוז מרכז של משטרת ישראל כ"א בגין המיוחס להם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר