"צר לי"

טיבי על פירוק הרשימה המשותפת: "הוויכוח היה על המנדטים"

אחמד טיבי: "היה אפשר לחסוך את כל זה ולשמר את הרשימה המשותפת כפי שהיא. הוויכוח היה בעיקר על חלוקת המנדטים - מיותר לחלוטין ולא רציונלי" (פוליטי)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חבר הכנסת אחמד טיבי אומר היום (שישי) כי "למרות הדם הרע, הוויכוחים וההרגשה הרעה שליוותה את השבועות האחרונים. היה אפשר לחסוך את כל זה ולשמר את הרשימה המשותפת כפי שהיא".

לטענתו, בראיון לליאת רגב בתוכנית בחצי היום השישי בכאן רשת ב', "הוויכוח היה בעיקר על חלוקת המנדטים - מיותר לחלוטין ולא רציונלי".

לדברי טיבי, המחלוקת הייתה על המקום השישי ברשימה ולא נגעה בשאלת ההמלצה על זהות מרכיב הממשלה. עוד הוסיף: "אנחנו בכנסת כדי להשפיע לא בכדי להחרים. יש לנו עמדות פוליטיות נשמיע אותן בפני כל צד. אנחנו רוצים לקדם את הנושאים שלנו בכנסת הבאה".

קודם לכן, בריאיון לדקלה אהרן שפרן בתוכנית הבוקר הזה בכאן רשת ב, אמרה ח"כ תומא סלימאן כי ברגע האחרון ניסתה בל"ד לפתוח מחדש את ההסכם בין המפלגות. בנוסף היא שללה את האפשרות שאחת הסיבות שמנעו את האיחוד היא סוגית ההמלצה לנשיא על מועמד להרכבת הממשלה.

היא הוסיפה: "מה שמוביל אותנו עכשיו זה להעלות את אחוז ההצבעה בחברה הערבית. מה שרואים עכשיו בסקרים מעיד על אובדן אמון של הציבור הערבי במערכת הפוליטית. העבודה שלנו תהיה קשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר