אולפן הבחירות | צפו

ח"כ אבי מעוז: "יוסי ברודני עם מחשבות של השמאל, הוא ואיילת שקד צריכים לפרוש"

ההסכם עם סמוטריץ' ובן גביר; ההתערבות של נתניהו והפגישה עם הרב צבי טאו; הרצון להשפיע על הממשלה כ'אצבע 61'; המתקפה על יוסי ברודני ואיילת שקד; הרצון לכהן כשר בממשלה וההתנגדות הנחרצת למתווה הכותל • ח"כ אבי מעוז בריאיון לישי כהן (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי)

בחירות 2022: יו"ר מפלגת 'נעם', ח"כ אבי מעוז, התארח לריאיון באולפן הבחירות של 'כיכר השבת' והסביר את הישנוי בעמדתו לאחר שדרש שני מקומות בעשירייה הראשונה אך לבסוף התפשר על המקום ה-11 ב'ציונות הדתית', הרצון להשפיע על הממשלה והזהות היהודית של מדינת ישראל. צפו בריאיון המלא.

בפתח הריאיון הסביר ח"כ מעוז את ההסכם עם 'הצינוות התדית' והפשרה על המקום ה-11: "השתנה שבסופו של דבר שאנחנו אומרים מה שאנחנו אומרים, אנחנו מפלגה דתית, את ההחלטות העקרוניות אנחנו מביאים לרבנים בראשות הרב טאו, מה שהוא החליט - אנחנו מקבלים".

על העובדה שאם נתניהו ישיג 61 הוא יהיה תלוי במפלגת 'נעם', אומר ח"כ מעוז: "ודאי, נו? זו מטרתה של מפלגת 'נעם', המטרה להשפיע על יהדות המדינה, על הזהות של המדינה, להוציא את כל האג'נדות הזרות. בשאלות עקרוניות אנחנו מביאים את זה להכרעת רבותינו".

ח"כ אבי מעוז בריאיון לישי כהן

ח"כ מעוז מתייחס להתערבות של נתניהו והפגישה עם הרב טאו כדי לאחד את הפלגים בציונות הדתית: "להגיד לך כמה השפעה לנתניהו? מניח שהייתה השפעה מסוימת אבל לא זאת ההשפעה המרכזית. הרבנים שקלו את העניין וצדדיו השונים והחליטו מה שהחליטו ואנחנו שלמים עם ההחלטה שלהם".

באשר לשאלה האם ידרוש לכהן כשר בממשלה, אומר מעוז: "מה שאני אדרוש במשא ומתן אם יתנהל משא ומתן.. אנחנו בבלוק טכני, בהסכם כל מפלגה מתנהלת משא ומתן בנפרד. יכול להיות שאדרוש תפקיד שר. אם נתניהו יודע להבטיח לי - ואני לא חושב שהוא יודע להבטיח לי בלי שאהיה שם - אם יבטיח לי שתוכנית 'מגן העם' תצא לפועל בלי שאהיה שר? אז אבחן את הדברים".

יו"ר 'נעם' תקף בחריפות את ראשי 'הבית היהודי' איילת שקד ויוסי ברודני: "הוא חושב כמו השמאל, הצורת חשיבה שלו זה שמאל. ברודני פגש אותי לפני כשנתיים, לפני הבחירות הקודמות, התחנן בפני שאדבר עם נתניהו כדי שישריין אותו בליכוד. שהוא יטפל בעסקי גבעת שמואל.

"איילת שקד שתפסיק להתבזות ותפרוש הבייתה, שתעשה מעשה יועז הנדל שבסוף הוא הבין שאף אחד לא רוצה אותו והוא פרש. אין להם סיכוי לעבור את אחוז החסימה. תפרשו בכבוד, תלכו, אל תתמודוד לכנסת הזאת".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר