תיעוד סוער

המעצר שמטלטל את שכם: המון זועם ומטר אבנים על הרכב

שעות אחרי שהמבוקש נעצר על ידי הרשות הפלסטינית, בעקבות ביקורת ישראלית, פרצו מהומות בשכם. כך נראה אחד הרכבים המותקפים (TV)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: ערבי, לפי סעיף 27א)

תיעוד נוסף שמתפרסם מהעימותים הפנים-פלסטינים הבוקר (שלישי) בשכם בין מנגנוני הביטחון לבין הפלגים החמושים מראה כיצד רכב ביטחוני מותקף בידי המון זועם, שמשליך לעברו אבנים מכל עבר.

העימותים פרצו לאחר שמוסעב אשתייה, מבכירי הזרוע הצבאית של חמאס באזור שכם ומבוקש על ידי ישראל, נעצר בידי כוחות הרשות הפלסטינית. אשתיה נחשב לכוכב רשת, הוא אחד מחבריו הקרובים של המבוקש איברהים אל-נבולסי, שנעצר בידי ישראל לפני יותר מחודש. יחד עמו נעצרו עוד שני מבוקשים.

במהלך העימותים הפנים-פלסטיניים -ידוע על אדם אחד שנהרג ועל כמה פצועים. כאשר הפלגים השונים הכריזו על שביתה כללית היום עד לשחרורו של אשתיה.

דובר חמאס באזור אמר לכלי התקשורת: "מוסעב אשתייה הוא משתייך לזרוע הצבאית של חמאס ומה שהרשות עשתה זה שירות חינמי לכיבוש והשלמת עבודתו".

כזכור, בחודש שעבר בעת מעצרו של נאבלוסי, החלה מהומה בקסבה והתפתחה מהומה שכללה חילופי אש, שעל פי דיווחים ערביים, עשרות ערבים נפצעו, כוחות הביטחון כיתרו את ביתו של המבוקש ולאחר כשעה הוא חוסל. בחסדי שמיים, עד עתה לא ידוע על נפגעים בקרב כוחות הביטחון.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר