למרות שלל הניצחונות

סקר בארצות הברית: רק 34% רואים בטראמפ דמות חיובית

על פי סקר חדש שפורסם בארצות הברית, עולה כי הנשיא לשעבר טראמפ מתקשה להתרומם בסקרי דעת הקהל, ואילו הנשיא ביידן מצליח להתאושש מעט | כל הנתונים (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
הנשיא לשעבר דונלד טראמפ (צילום: Shutterstock)

על פי סקר חדש שפורסם בערוץ NBC האמריקני עולה, כי הנשיא לשעבר דונלד טראמפ מתקשה להתרומם בסקרים, זאת בצל החקירות המתנהלות נגדו.

על פי הסקר שפורסם, עולה כי רק 34 אחוזים מהאמריקנים רואים בטראמפ דמות חיובית, זאת לעומת 54 אחוזים שהביעו על טראמפ דעה שלילית.

בסקר הקודם, לעומת זאת, הנשיא ביידן מתאושש מעט אחרי שזכה לשפל בסקרים, אך עדיין מצבו בסקרים לא טוב. על פי הסקר, רק ל-38 אחוזים יש דעה חיובית כלפי הנשיא הדמוקרטי לעומת 52 אחוזים שמחזיקים בדעה שלילית כלפי ביידן.

מדובר בשיפור עבור הנשיא כשבסקר הקודם 58 אחוזים מהמשיבים טענו כי הדעה שלהם על הנשיא ביידן שלילית (לעומת 52% הפעם, כאמור).

עוד עולה מהסקר כי 47 אחוזים מחברי המפלגה הדמוקרטית היו רוצים לראות את הנשיא ביידן מתמודד שוב, זאת לעומת 43 אחוזים שלא היו רוצים לראות אותו מתמודד שוב.

27 אחוזים מהנסקרים אמרו כי הנשוא החשוב ביותר עבורם הוא האינפלציה, כש-45% מהרפובליקנים רואים את הנושא כנושא החשוב ביותר, לעומת 10% אצל הדמוקרטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר