הנהגת שחזרה

"היה בום מטורף" • צפו: הרגע שבו נפער הבולען בתל אביב

תיעוד דרמטי מהרגעים שבהם נפער הבולען בכביש איילון בתל אביב פורסמו היום. הנהגת שחזרה את נס ההצלה שלה ברגע האחרון • צפו (בארץ, TV)

מישאל לוי | כיכר השבת |
רגעי פעירת הבולען (צילום: אתר ישראל היום)

ניר, צעירה תושבת תל אביב, נסעה על הכביש באיילות בסוף השבוע שעבר, ועמדה ליפול עם רכבה לתוך הבולען שנפער בכביש בתל אביב, אך הצליחה להימלט ברגע האחרון.

בראיון לכתב באזור תל-אביב והסביבה של "ישראל היום", אבי כהן היא שחזרה: ""בדיוק בתחילת העליה לדרך השלום, הייתי מרוכזת בנהיגה. אי אפשר להסביר את זה אבל היה בום מטורף אחד כשנפלתי לבור והשני כשהצלחתי להמשיך הלאה".

עוד תיארה: "הייתי מרוכזת בנהיגה, היה בום מטורף אחד כשנפלתי לבור והשני כשהצלחתי להמשיך הלאה. כמעט התנגשתי מקיר מימין ושברתי את ההגה שמאלה".

עוד הוסיפה ל'ישראל היום': "למזלי הכביש היה ריק שמתי 4 אורות, לא הבנתי מה קורה נעצרתי ויצאתי מהאוטו חשבתי שאולי מישהו נכנס בי ושראיתי את הבולען אמרתי אמאל'ה הייתי אמורה למות. הנהגים צעקו לי לרדת מהכביש".

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', הבולען נפער במהלך השבת בכביש 20 - איילון - דבר שיצר פקקי ענק. החסדי שמיים לא היו נפגעים. כותצאה מפעירת הבולען הופסקה תנועת הרכבות ובמשרד התחבורה קראו לנהגים לא לנסוע באזור.

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר