מתחדשים לשנה נקיה

מקווים לשנה נקייה ללא רבב? מינליין מגשימה משאלות לא רק לשנה אחת!

חג שבת חג חג שבת שבת חג? סחרחורת? אין צורך להיכנס ללחץ מהררי הכביסה שמחכים לפני (או אחרי...) החג או השבת, מכונת הכביסה תעשה לכם יופי של עבודה בדיוק בזמן שאתם צריכים (ניקיון)

מינליין מגשימה משאלות ל-5 שנים (צילום: אלקטרולוקס)

ועכשיו מקבלים 5 שנות אחריות* על מכונות הכביסה של AEG ואלקטרולוקס
מכונות הכביסה של מינליין - AEG ואלקטרולוקס מוכרות ומובילות בעולם כבר עשרות שנים כמכונות הכביסה האיכותיות והחסכוניות ביותר שיש ומגישות כביסה רכה, מלטפת נקיה וריחנית.
מומחי מינליין מגלים כמה סודות לכביסה מוצלחת.

  • אוהבים 'לשפוך מיכל' מרכך כביסה לפני הפעלת מכונה? כדאי לדעת שחומרי כביסה עלולים לגרום בסופו של דבר לבעיות במכונה. בהתאם לרמת הלכלוך של הבגדים שלכם השתמשו אפילו במחצית המינון המומלץ. בצעו כמה ניסויים ותיווכחו בעצמכם. התוצאות - עלינו:)
  • קניתם בגדים חדשים לחג ורוצים לשמור עליהם במיטבם? מכונות הכביסה של AEG ואלקטרולוקס שומרות על הבגדים מפני בלאי וקרעים את אורך התוכנית בדיוק לפי כמות הכביסה שבפנים. גם הבגדים נשמרים היטב, וגם חסכתם מים וחשמל.
  • לפעמים הדרך הארוכה היא הקצרה והכי יעילה: תזכרו התוכנית הארוכה היא התוכנית החסכונית ואיכותית ביותר, תנו לבגדים שלכם את הזמן המגיע להם, הזמן שווה אותו.הם שווים אותו.
  • אתם יכולים לקצר את זמן מחזור הכביסה בשיעור של עד 60% עם פונקציות ייעודיות המושלמת לבגדים עם לכלוך קל וכאלה שצריכים רענון
  • על מנת לקבל תוצאות כביסה הכי טובות שיש יש להקפיד על העמסה נכונה של הכביסה. אם יש לכם בגדי כותנה, כותנה אפשר להעמיס מכונה מלאה, אם הבדים הם סינטטיים כדאי להעמיס רק חצי מהמשקל של המכונה. לכביסה עדינה יש להשתמש בתוכניות קצרות יותר אבל גם כאן, הכמות המומלצת היא כ 1.5 ק"ג במכונה על מנת לשמור על הפריטים מפני בלאי וקרעים.

כנסו עוד היום לאחת מהחנויות המורשות ותיהנו משנה חדשה וכביסה נקיה וריחנית, כמו חדשה!

*שנת אחריות עפ"י דין + 4 שנות אחריות מורחבת, בהתקשרות ישירה עם חברת השירות אלקטרוניקס פרו. כפוף לתנאי הרכישה המפורטים באתר .מחירי המוצרים נקבעים ע"י המשווקים ועשויים להשתנות בין הסניפים. התמונות להמחשה בלבד. ט.ל.ח

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר