לקראת השנה החדשה

כך יצחק גולדקנופף התקבל בבתיהם גדולי ראשי הישיבות והאדמו"רים

לאחר איחוד הרשימות החרדיות ולקראת השנה הבאה עלינו לטובה, המועמד החדש של 'הסיעה המרכזית', עלה לבתיהם של גדולי ראשי הישיבות והאדמו"רים | תיעוד (חסידים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
עם הגרב"ד פוברסקי (צילום: ללא קרדיט)

לאחר ששתי המפלגות התאחדו לרשימת 'יהדות-התורה' ולקראת יום הדין הממשמש ובא, עלה יו"ר 'יהדות-התורה' יצחק גולדקנופף, למעונם שלגדולי התורה והחסידות, להתברך בברכת השנים לקראת הימים הנוראים, ולקבל את ברכת הדרך לקראת מערכת הבחירות הקרובה.

גולדקנופף עלה למעונם של; האדמו"ר מביאלא, האדמו"ר מויז'ניץ, האדמו"ר ממודזיץ, האדמו"ר מסערט ויז'ניץ, האדמו"ר מדז'יקוב ויז'ניץ, גאב"ד מאקווא,האדמו"ר מספינקא, האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא, חברי מועצגה"ת של דגל התורה: הגרב"ד פוברסקי ר"י פוניבז', הגרמ"צ ברגמן ר"י הרשב"י, והגר"ד כהן ר"י חברון.

האדמור"ים וראשי הישיבות קיבלו את גולדקנופף בחמימות והודו לו על פעילותו המכריעה בחתירה לאחדות ועודדו אותו לפעול להחזרת כבודה של היהדות החרדית לאחר השנה הקשה שעברו המפלגות.

כמו כן, חיזקו אותו בעשייתו רבת השנים למען קדושת השבת וביצור חומותיה, דגש מיוחד צויין בכל ביקור, והוא ענין השוואת זכויות עובדי ההוראה החרדים והשוואת מצבם הפיזי של מוסדות החינוך לחינוך הרשמי.

גולדקנופף אמר לרבנים שיעשה כל אשר ביכולתו יחד עם שאר חברי הרשימה לביטול הגזירות שהושתו על הציבור החרדי, להרמת קרן התורה והחסידות, לאפשר לבחורי הישיבות והאברכים ללמוד בשקט ובשלווה, ויקדם חקיקה לחיזוק הזהות היהודית בארץ ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר