המשטרה חוקרת

שלט הבחירות המתסיס של 'עוצמה יהודית' שמעורר סערה

הלהבות לקראת הבחירות: שלט של בן גביר ובה תמונות ח"כים מהמשותפת מעוררת סערה. כסיף קרא להסירו ובעבודה פנו למשטרה (פוליטיקה, ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
שלטי בחירות. אילוסטרציה (צילום: Hadas Parush/Flash90)

שלט חוצות במסגרת קמפיין הבחירות של 'עוצמה יהודית' בראשות איתמר בן גביר מעורר סערה. בשלט מופיעות תמונות של חברי הכנסת מהרשימה המשותפת עופר כסיף, איימן עודה ואחמד טיבי, לצד הכיתוב "יהי רצון שיסתלקו אויבינו".

ח"כ עופר כסיף, שתמונתו כאמור מופיעה בשלט בין היתר, קרא היום להסיר את שלט הבחירות של עוצמה יהודית, שנתלה בערב ראש השנה מעל נתיבי איילון.

בתגובה, מסר יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר: "עופר כסיף, השלט שתמונתך מתנוססת עליו קורא לגרש מהארץ את מי שתומך ופועל למען פגיעה בחיילי צה"ל - ואתה וחבריך טיבי ועודה, תומכי הטרור, עונים בדיוק על ההגדרה הזו".

בן גביר הוסיף: "לא נסיר את השלט, ונאמר בקול צלול וברור: מקומכם בפרלמנט בסוריה, ולא בפרלמנט הישראלי".

גם במפלגת 'העבודה' פנו פעילים, בהובלת עו"ד רועי ברזילי, סגן ראש העיר רמת גן, אל המשטרה בנושא. המשטרה פתחה בחקירת השלט. במפלגה כינו את השלט "גזעני ואלים" ואמרו כי מדובר בהפרה של סעיף 144 לחוק העונשין, האוסר פרסום הסתה לגזענות, ואוסר הסתה לאלימות.

סגן ראש העיר, עו"ד רועי ברזילי, פנה גם למנכ"ל העירייה ולממונה על השילוט בעירייה, על מנת שיבחנו את תליית השלט.

עו"ד רועי ברזילי, איש מפלגת העבודה וסגן ראש העיר ר"ג: "תושבי רמת גן מוקיעים את שלט השנאה וההסתה שהוצב בכניסה לעירנו. אזרחי המדינה הערבים אינם אויבים שלנו - גם כאשר אנחנו חלוקים בדעותנו. השלט לא רק פוגע ברגשות הציבור, אלא גם מהווה קריאה מסוכנת לפעולה, ואנחנו נלחמים להסרתו המיידית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר