אחרי המתקפה באו"ם

אבו מאזן התקשר לנשיא הרצוג - ואיחל לישראלים "שנה טובה"

הנשיא הפלסטיני, שתקף בסוף השבוע את ישראל על במת האו"ם, התקשר להרצוג במוצאי החג וביקש לאחל שנה טובה. על מה עוד דיברו? (מדיני)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אבו מאזן, ארכיון (צילום: Flash90)

אחרי נאומו באו"ם: ראש הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס, אבו מאזן, התקשר הערב (שלישי), צאת החג, לנשיא המדינה יצחק הרצוג ואיחל לו ולאזרחי ישראל שנה טובה וחג שמח לרגל ראש השנה היהודית.

לפי הודעת בית הנשיא, הרצוג הדגיש בשיחה את הצורך בשמירת וקידום יחסי השכנות בין העמים, ואת חשיבות הפעילות המשותפת להרגעה ולבלימת האלימות והכוחות הקיצוניים.

בשיחתם, כך לפי הדיווח, הביעו השניים תקווה כי בשנה החדשה יוגבר שיתוף הפעולה האזרחי והביטחוני ויוחזר השקט הביטחוני לכנו.

בסיום השבוע שעבר, בנאומו בעצרת הכללית של האו"ם, התייחס אבו מאזן לדבריו של יאיר לפיד על אותה במה, שבהם הביע תמיכה בהקמת מדינה פלסטינית ובפתרון שתי המדינות, ואמר כי הוא מודה ללפיד ומצפה שממשלת ישראל תחזור מיד לשולחן המשט ומתן.

באתר Ynet צוטטו דבריו של אבו מאזן על בת האו"ם. כך בין היתר אמר המנהיג הפלסטיני: "אין לנו פרטנר ישראלי. אני אומר לכם בשם הפלסטינים שהתקווה שלנו לשלום כבר כמעט ולא קיימת בגלל הכיבוש. גבירותיי ורבותיי, אתם רוצים לחנוק כל תקווה שיש לנו? ישראל לא פרטנר לשלום. זה ברור שישראל, שמתעלמת מהחלטות הקהילה הבינ"ל החליטה ולא להיות שותפה בתהליך השלום, פועלת להרס פתרון שתי המדינות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר