בנס לא היו נפגעים

שריפה פרצה בבית החולים 'שניידר'; ילדים מונשמים פונו למתחם החירום

שריפה פרצה הלילה במחלקת ניתוחי לב בבית החלים לילדים 'שניידר' • המחלקה פונתה, 8 מונשמים הועברו למתחם חירום • מחקירה ראשונית עולה כי ככל הנראה השריפה פרצה כתוצאה מקצר חשמלי (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: עומר שפירא, כבאות והצלה לישראל)

כוחות הצלה הוזעקו הלילה (חמישי) לבית החולים 'שניידר' לילדים, שפ פרצה שרי]ה במחלקת ניתוחי לב. כוחות ההצלה פינו את המחלקה ושמונה מאושפזים במצב קשה הועברו למתחם החירום שנפתח במיוחד. יתר הילדים המאושפזים פוזרו בין מחלקות בית החולים.

מחקירה ראשונית עולה כי טרם ברור מה מקור השריפה אך הערכת כוחות הכיבוי כי השריפה פרצה כתוצאה מקצר חשמלי.

בבית החולים הדגישו כי בחסדי ה' לא היו נפגעים באירוע. עם זאת, נזק רב נגרם למחלקה ולציוד הרפואי, כתוצאה מהשריפה והמים שהתוזו בכדי לכבות את האש.

מפקד המשמרת תחנה אזורית פתח תקוה, רב רשף תמיר כהן, סיפר בסיום פעולות הכיבוי: "התקבלה קריאה על שריפה בבית החולים, הדאגה הראשונה והיחידה שהיתה לנו - היתה לטובת החולים, הגענו לכאן, התחלנו לפנות מחלקות, תינוקות וילדים בני יומם שהיו באזור השריפה. כל הילדים מבחינתינו נמצאים ללא סכנה. השריפה עצמה כרגע כובתה. אנחנו שוקדים כרגע על פינוי עשן".

מבית החולים נמסר: "שריפה פרצה במהלך הלילה במחלקת ניתוחי לב במרכז שניידר לרפואת ילדים. כוחות כיבוי האש השתלטו עליה ללא נפגעים. מקור השריפה לא ידוע ההשערה היא כי מדובר בקצר חשמלי.

"שמונה מטופלים מונשמים, פונו בבטחה למתחם החירום של בית החולים אשר נפתח במיוחד. שאר המטופלים פונו למחלקות בית החולים השונות. צוות בית החולים עדכן את הורי הילדים המאושפזים אשר שהו בביתם בעת הארוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר