המתיישבים זועמים

פשיטה משטרתית על גבעת גאולת ציון; נערות הוכו ועוכבו

באישון ליל, פשטו כוחות משטרה על גבעת גאולת ציון בבנימין, והציגו למשפחות צו שטח צבאי סגור שהוטל על המקום • בגבעות טענו: "מסע התנכלות חסר תקדים, גנץ הפך לקבלן הביצוע של אבו מאזן" (בארץ)

(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

לאחר שבועיים של פשיטות תכופות והטלת צו שטח צבאי סגור על הגבעות עוז עוז ציון ורמת מגרון בבנימין, פשטו הלילה סמוך לשעה אחת כוחות משטרה על גבעת גאולת ציון שבגוש שילה.

במהלך הפשיטה היכו השוטרים נערות שמתגוררות בגבעה, והציגו למשפחות צו תיחום שהוטל על הגבעה בידי אלוף הפיקוד ואוסר כניסת אזרחים למקום, תוך שהם מזהירים אותם כי בפעם הבאה שימצאו בביתם, יעצרו מייד.

הפשיטה הלילה בגאולת ציון, מצטרפת כאמור למסע התנכלות נרחב אותו מנהלת בחודש האחרון מערכת הביטחון - לדברי התושבים בהוראת הדרג המדיני, כנגד הגבעות רמת מגרון ועוז ציון בבנימין, במסגרתו הוטל על הגבעות צו שטח צבאי סגור וכוחות משטרה פושטים מדי יום ועוצרים באלימות תושבים.

לדברי התושבים בגבעות, מדובר במסע התנכלות נרחב וחסר תקדים, שלא נראה בשטח בחמש השנים האחרונות.

"לאכוף צו שטח צבאי סגור על גבעות ותיקות עם משפחות ולבצע פשיטות משטרתיות באמצע הלילה כדי לבצע מעצרים, זה דבר שלא ראינו בכל הממשלות האחרונות", אמר אחד התושבים.

לדבריהם, "מי שעומד מאחורי מסע ההתנכלות שהולך ומחריף, הוא שר הביטחון בני גנץ שעושה זאת במטרה לאפשר הקמת מדינה פלסטינית בשטחי יהודה ושומרון. הוא חבר לאבו מאזן וכעת פועל בשטח יד ביד איתו, בשעה שגלי הטרור שמובילה הרשות הפלסטינית מכים בכל הארץ".

"ביד אחת מאפשר גנץ את המשך תוכנית פיאד להשתלטות ערבית על שטחי יו"ש, וביד השניה "מנקה את השטח" מהנקודות היהודית האסטרטגיות שבולמות את הפלישה הערבית", הוסיפו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר