צפו בתיעוד

חמאס בסרטון מאיים: קורא להתנקש בחייו של יוסי דגן

לאחר חללי אל אקצה, בערוץ הטלגרם של החמאס פורסם סרטון מפיגוע הירי, בסופו רובה מכוון לראשו של ראש מועצת שומרון יוסי דגן, שהגיב: "ננצח את חבורת הברברים הזו, ממשלת ישראל מפקירה את תושבי השומרון" (ביטחוני)

(צילום: המועצה האזורית שומרון)

ערוץ הטלגרם של החמאס קבוצת קסאמיה, פרסם סרטון מפיגוע הירי בסיום ההפגנה בכיכר החטיבה, בו נראה ראש מועצת שומרון אוחז בנשק ומגן על ילדים מירי לעברם. ברקע הסרטון נשמע שיר הקורא לרצח יהודים ובסופו מכוון רובה לראשו של ראש מועצת שומרון.

סרטון זה מצטרף להודעות שפרסם ארגון חללי אל אקצה, הזרוע הצבאית של הפאתח, עם תמונות של דגן מזירת פיגוע הירי, בו הוא נראה עם כוונת על ראשו, לצד כיתוב בעברית ובערבית: "אנחנו מחכים לך".

רמת האיום על דגן הוגדרה ערב יום הכיפורים, על ידי המשטרה לרמה 6 - הגבוהה ביותר. בעקבות כך, הוחלט שמעתה ביתו יאובטח וכן יוצבו סביבו מצלמות האבטחה. כמו כן, מאבטח צמוד ילווה את דגן בזמן שהוא לא שוהה בביתו.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הגיב לדברים ואמר: "לא סופר את אבו מאזן והברברים שלו ולא את יחיא סינואר והברברים שלו. הם שניהם אותו הדבר - טרוריסטים פחדנים, יצורים מימי הבינים שיפסידו לנו בוודאות. עם ישראל חזק ועם ישראל ינצח".

"זה לא הסיפור האישי שלי, זה הסיפור של התושבים שלי בשומרון, שממשלת ישראל מפקירה את בטחונם ואת ביטחון כלל אזרחי המדינה. חייבים למנוע את הלוויה הבאה, אפשר למנוע אותה".

הוא הוסיף כי "הממשלה חייבת להורות לצאת למבצע "חומת מגן" 2 - החזרת המחסומים, איסוף הנשקים ופגיעה קשה, צבאית, בתשתית הטרור של ה'רשות הפלסטינית'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר