נתוני הביטוח הלאומי חושפים:

שיא חדש של מצטרפים חדשים למאוחדת בכל רחבי הארץ

בהנהלת מאוחדת מביעים שביעות רצון מהתוצאות ומציינים שמדובר בשיא חדש של לקוחות חדשים שבחרו לעבור למאוחדת בכל המחוזות • עמוס מאור, סמנכ"ל חטיבת לקוחות במאוחדת אומר: "מאוחדת היא הקופה המתקדמת ביותר, המקצועית ביותר וההיברידית ביותר, זמינות התורים והשירות ללקוחות נמצא ברמה אחת מעל כולם. זה כמובן בא לידי ביטוי במספר הלקוחות החדשים שבחרו לעבור למאוחדת" (בריאות)

מרכזי הבריאות בפריסה ארצית של מאוחדת (צילום: יחצ)

בהנהלת מאוחדת מביעים שביעות רצון מעונת המעבר האחרונה שבה נרשמה הצטרפות אדירה בכל המחוזות, כאשר אלפים ובהם רבים בציבור החרדי, בחרו לעבור למאוחדת. מספר המצטרפים במעבר האחרון הוא הגדול ביותר של מאוחדת בתקופה האחרונה.

הנתונים החיוביים הם המשך ישיר לתנופת ההתפתחות הגדולה של מאוחדת בכל המחוזות, שכללה הרחבת שירותי הרפואה, הגדלת המרפאות הקיימות, פתיחתן של מרפאות חדשות, וכמובן - עיבוי המערך הרפואי באמצעות הצטרפותם של עשרות רופאים נוספים בכל תחומי הבריאות: רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים, מומחים לפנימית וריאות, רופאי עיניים, רופאי שיניים, כירורגים ומומחים נוספים שהצטרפו לאלפי הרופאים המעניקים שירות ללקוחות מאוחדת בכל רחבי הארץ.

במאוחדת מציינים, כי עם הגעת הנתונים המעודכנים של הביטוח הלאומי, מתברר למעלה מכל ספק כי מאוחדת מובילה בכל הארץ עם מאזן חיובי של מצטרפים.

עמוס מאור, סמנכ"ל חטיבת לקוחות במאוחדת אומר: "מאוחדת היא הקופה המתקדמת ביותר, המקצועית ביותר וההיברידית ביותר המאפשרת גם שירותי רפואה מרחוק. זמינות התורים והשירות ללקוחות נמצא ברמה אחת מעל כולם. זה כמובן בא לידי ביטוי במספר הלקוחות החדשים של מאוחדת שבחרו לעבור אלינו, לאחר שנוכחו לראות שכאשר אנחנו מדברים על איכות ומקצועיות, אנחנו מקיימים ועומדים מאחורי ההבטחות שלנו ללקוחות. בשנה האחרונה הייתה לי הזכות להוביל את תפיסת השירות החדשה של מאוחדת שהוכיחה את עצמה. זו הסיבה שהמעבר למאוחדת התבצע בכל הארץ ולא רק במחוז אחד, משום שהמקצועיות ואיכות הרפואה שווה בכל המחוזות, כל לקוח מאוחדת זכאי לקבל את השירות הטוב ביותר לצד איכות הרפואה הטובה ביותר".

יוסי זיגמון, מנהל השיווק של מאוחדת מוסיף כי "הקמפיין והאסטרטגיה השיווקית של מאוחדת הוכיחו שמאוחדת אכן ברמה אחרת. המסרים מבטאים את מה שקורה בשטח, בכל המחוזות, בכל המרחבים, בכל המרכזים הרפואיים ובכל המרפאות. לא בכדי מאוחדת היא הקופה של הציבור החרדי. בשנים האחרונות, חיזקנו את הקשר עם גדולי ישראל ועם רבני הקהילות בכל הערים ובכל היישובים. מפילוח הנתונים עולה כי בכל הריכוזים החרדים – בירושלים, ב"ב, אלעד, מודיעין עילית, ביתר עלית, אשדוד ואפי' בריכוזים חרדיים קטנים יותר כדוגמת קרית גת, אופקים, רכסים, צפת וכדו', נרשמה עליה משמעותית במספר המצטרפים. העבודה הקשה של כל עובדי ורופאי מאוחדת הוכיחה את עצמה".

בהנהלת מאוחדת מדגישים כי מאוחדת היא הקופה הגדולה והמובילה בציבור החרדי, ואין זה פלא שאלפים מבין המצטרפים החדשים נמנים על הציבור החרדי, שרואים במאוחדת כקופה של הציבור החרדי, שהוכיחה את עצמה הן בתקופת הקורונה, הן במבצעי החיסונים כאשר רבים מגדולי ישראל שליט"א וגדולי ראשי הישיבות הנמנים בעצמם עם לקוחות מאוחדת, פירסמו קריאת קודש לציבור הרחב ולבוא ולהתחסן.

"מאוחדת משקיעה במגזר החרדי ומעניקה לו את השירות המקצועי ביותר תוך התאמה מלאה לאורח החיים. מאוחדת משקיעה גם בתשתיות בערים החרדיות ורק לאחרונה נחנכו מספר מרפאות חדשות, כולל מרפאות שיניים חדשות באזורים החרדים בכל רחבי הארץ. הציבור החרדי יודע להעריך ומבין שמאוחדת היא הקופה של הציבור החרדי".

עוד מציינים בהנהלת מאוחדת: "קופת חולים מאוחדת שמה דגש על זמינות, שירות ואיכות – שלושה מוטיבים שהם האני מאמין של כל אחד מעובדי הקופה, מהרופא הבכיר ביותר ועד אחרונות המזכירות האדמיניסטרטיביות. תוצאת עונת המעבר האחרונה שבה נשבר שיא של מצטרפים חדשים למאוחדת, כמו גם הנתונים החיוביים של כל השנה האחרונה, הם ביטוי לאמון העצום של הציבור שבוחר במאוחדת כקופה הטובה ביותר שמובילה באיכות, בשירות ובזמינות".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר