הועלתה בדרגה אחרי מותה

הותר לפרסום: סמל נועה לזר הי"ד נרצחה בפיגוע הירי במחסום שועפאט

דובר צה"ל מפרסם הבוקר את פרטיה של הלוחמת שנרצחה בפיגוע הירי הקטלני במוצאי השבת בעת ששירתה במחסום הסמוך למחנה הפליטים; הייתה בת 18 בלבד במותה • היא הועלתה מדרגת רב-טוראי לדרגת סמל לאחר מותה (ביטחוני)

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל מוסר הבוקר (ראשון) כי סמל נועה לזר הי"ד היא הלוחמת שנהרגה אתמול (מוצאי שבת) במהלך פיגוע הירי במחסום שועפאט.

סמל נועה לזר הי"ד בת 18 מבת חפר, לוחמת מעברים בגדוד ארז של המשטרה הצבאית. היא הועלתה מדרגת רב-טוראי לדרגת סמל לאחר מותה.

"צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוות", מסר דובר צה"ל.

(דובר צה"ל)

מהמרכז הרפואי הדסה עדכנו על "חיילת בת 19 במצב אנוש אשר לצערנו, לאחר מאמצי החייאה נאלצו הצוותים לקבוע את מותה".

לגבי המאבטח שנפצע עדכנו הבוקר מהמרכז הרפואי הדסה כי "הבחור בן ה-30 אשר נפצע אתמול באורח קשה באירוע הירי באזור שועפאט, עבר במהלך הלילה ניתוח על ידי צוות נוירוכירורגי בהדסה עין כרם. הבוקר מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי כשהוא מורדם ומונשם. מצבו מוסיף להיות קשה".

ל'כיכר השבת' נודע כי המחבל, שהסגיר את עצמו שעות אחרי הפיגוע, טען בחקירתו כי כלל לא ידע על מטרת המחבל, ולא היה מודע לכוונתו לפגע.

בחקירה המשותפת של המשטרה והשב"כ טען הנהג, כי אסף טרמפ סמוך לעיר מודיעין, והסיע אותו לעבר הכניסה למחנה הפליטים שועפאט, בלי לדעת כי הוא מסיע מחבל שעומד להוציא לאור פיגוע קטלני.

מהחקירה עולה כי כאשר הגיעו למחסום, שלף המחבל נשק והחל לירות לעבר הלוחמים והמאבטחים המוצבים במקום, רצח לוחמת ופצע מאבטח.

המחבל ירה 7 כדורים לעבר אנשי הביטחון עד אשר נתקל במעצור בנשק - ונמלט מהזירה. הנהג כאמור הסגיר את עצמו, והסריקות אחר המחבל נמשכות.

בנוסף, במהלך הלילה עצרו השוטרים שני ערבים נוספים, גם הם - כמו הנהג, תושבי מזרח ירושלים, בחשד שסייעו למחבל לבצע את הפיגוע. הם הועברו לחקירת שב"כ.

בשעה זו כוחות גדולים של משטרת מחוז ירושלים ומג"ב, בשילוב יחידות משטרתיות מיוחדת, שב"כ וכוחות צה"ל, ממשיכים לפעול במצוד אחר המחבל, תוך ביצוע סריקות נרחבות ומגוון רחב של פעולות ופעילות ללכידתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר