רצה עד הסוף

איילת שקד: "אם נתניהו מפיל אותי, הוא נופל יחד איתי"

למרות שהיא לא עוברת את אחוז החסימה באף אחד מסקרי הבחירות הרבים, יו"ר הבית היהודי מתעקשת להמשיך בהתמודדותה ומסבירה למה בעבר קראה לא להצביע למפלגות שלא עוברות (פוליטי)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר הבית היהודי אומרת בראיון לעמית סגל ובן כספית בתכנית 'פגוש את העיתונות' על הקמפיין של הליכוד נגדה, כי "אין לנתניהו שום סיכוי להקים ממשלה אם אני לא עוברת. כל שכן אם אני פורשת אז אין לו 61 וגוש השמאל מתחזק".

איילת שקד, לא עוברת את אחוז החסימה באף אחד מסקרי הבחירות הרבים שפורסמו, אך בכל זאת היא מתעקשת להתמודד עד הסוף - וטוענת כי היא במגמת עלייה. "אם שבוע הבא אני עולה בחצי אחוז אנחנו נושקים לאחוז החסימה".

שקד עומתה במהלך הראיון לחדשות 12 עם דבריה בעבר שלא להצביע למפלגות שלא עוברות, וענתה: "אנחנו אכן במלחמה גושית והמציאות היא שונה, כי לנו יש רוב של מצביעים מעבר לאחוז החסימה".

"בסקר שאנחנו עשינו ראינו שאם שואלים 'אם הבית היהודי עובר את אחוז החסימה, כמה מנדטים הם מקבלים' – עברנו את אחוז החסימה. אנחנו ביצה ותרנגולת – אנשים חוששים להצביע לנו כי רואים בסקרים שאנחנו לא עוברים".

היא הגדירה את המצביעים שלה: "אנשי ימין וימין-מרכז שלא רוצים את נתניהו ולא את סמוטריץ', הם לא מזדהים עם הקיצוניות הזו, לא עם הקיצוניות של סמוטריץ' בתחומים מסויימים, לא עם ההתבדלות מול החרדים בענייני דת ומדינה".

מהליכוד נמסר בתגובה: "איילת שקד לא עוברת את אחוז החסימה ואין לה שום סיכוי לעבור. שקד אומרת שהיא דואגת למחנה הימין אבל בפועל היא שוב מסכנת את הימין ומעבירה קולות לגוש השמאל. קול לאיילת הוא קול לפח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר