הקרב על אחוז החסימה

מי יחבור למפלגתו של מי? הדר מוכתר ואביר קארה בעימות

על רקע הצעתה של הדר מוכתר להתאחד, אביר קארה הציע לה בתגובה להקים תא צעירים במפלגתו • יו"ר מפלגת צעירים בוערים הגיבה: "אני צעירה עם שכל גדול, אתה בחור גדול" (פוליטי)

הדר מוכתר וההצעה לאיחוד עם אביר קארה (צילום מסך, מתוך הטוויטר של הדר מוכתר)

הקרב בין המפלגות המדשדשות מתחת לאחוז החסימה: אחרי הצעתה של יו"ר מפלגת צעירים בוערים הדר מוכתר לראשי המפלגות הכלכליות האחרות לפרוש בתמורה לתפקידים בממשלה, הצעה נגדית של יו"ר מפלגת חופש כלכלי, ח"כ אביר קארה.

קארה דחה את הצעתה של מוכתר, ובמהלך עימות ביניהם ב'פגוש את העיתונות' של חדשות 12, הציע למוכתר להקים את תא הצעירים של מפלגתו.

לדברי קארה, "אני חבר הכנסת שהביא הכי הרבה הישגים בממשלה האחרונה. אני חושב שכל המפלגות שנמצאות מתחת לאחוז החסימה צריכות להתאחד תחת חופש כלכלי", אמר וציין כי הוא מתכוון גם לאיילת שקד והבית היהודי.

הדר מוכתר אמרה לו: "אביר, בלעדיי אתה לא עובר". היא הוסיפה, "אני אמנם צעירה עם שכל גדול, אתה בחור גדול אז אל תעשה ראש קטן. יש לנו כאן הזדמנות להקים את גוש יוקר המחייה".

כדי להראות רצינות, מוכתר הציגה באולפן מסמך שעליו הודפסה הצהרת כוונות לפיה קארה יכהן כשר מטעם המפלגה המאוחדת, וטענה כי "זה מה שהצופים בבית רוצים".

אביר קארה מנגד הסביר מדוע הוא דוחה את ההצעה: "אני חושב שצריך ניסיון בפוליטיקה, אני בעצמי עשיתי את זה ולא רצתי בפעם הראשונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר