דרמה מתחת לאחוז החסימה

הדר מוכתר נפגשה עם אביר קארה; זליכה זועם: "יש גבול!"

טלטלה בגזרת המפלגות הכלכליות הנמצאות מתחת לאחוז החסימה, כאשר הדר מוכתר הציעה לאביר קארה וירון זליכה לפרוש בתמורה לכך שימונו לשרים מקצועיים. זה מה שקרה מאז (פוליטי)

(צילום מסך, מתוך הטוויטר של הדר מוכתר)

בזמן שכולם מסקרים את המתרחש במפלגות הגדולות, מתברר כי מתחת לפני השטח יש דרמה של ממש בין המפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה.

מדובר בשלושת המפלגות המתמקדות רק בנושא הכלכלי, שלמרות שהוא הנושא החשוב ביותר למצביעים על פי הסקרים, המפלגות המתמקדות רק בנושא זה - לא מתרוממות משום מה.

מדובר במפלגה הכלכלית של פרופ' ירון זליכה שנכשל כבר בסבב הקודם, מפלגת חופש כלכלי של אביר קארה מפליטי ימינה, וצעירים בוערים של הדר מוכתר.

מוכתר הניחה אתמול הצעה מפתיעה: זליכה וקארה יפרשו מהמירוץ ויתמכו במפלגה שהיא מריצה, בלי שהיא מתמודדת בעצמה בגלל גילה הצעיר.

בתמורה, היא תמנה אותם לשרים מקצועיים על חשבון המפלגה, שלטענתה תוכל להגיע בתמיכה משולבת שלהם לחמישה מנדטים.

"אני מתחייבת שבמסגרת הריצה המשותפת אביר קארה יהיה שר הכלכלה, וירון זליכה שר האוצר, אני אפילו מוכנה לוותר על התפקיד שלי", אמרה מוכתר.

היום כתבה מוכתר בטוויטר: "נפגשתי אמש עם אביר קארה יו"ר מפלגת חופש כלכלי, אני קוראת לירון זליכה להיפגש בהקדם. רק צעירים בוערים ככוח החזק שיעמוד בעוצמה אל מול הפוליטיקאים המקצועיים, יוביל לריסוק יוקר המחיה, הצטרפו אלי ונוביל גוש חזק של ריסוק יוקר המחיה".

מי שפחות התרשם מההצעה, הוא פרופ' זליכה שצייץ: "הדר מוכתר מפיצה תמונה של אביר קארה ושלי תחת הכותרת של צעירים בוערים. זו כמובן נוכלות, הטעיה ואחיזת עיניים. המפלגה הכלכלית מגישה תלונה לוועדת הבחירות. יש גבול גם להונאות!".

היא הגיבה לו: "ירון, אל תסלף. אנחנו חוזרים שוב - לא תוכל להיות שר בממשלה הבאה ללא צעירים בוערים. לא ככה מתחילים משא ומתן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר