"בשורה קשה"

טרגדיה בירושלים: אברך צעיר יצא מהטיש, התמוטט ונפטר

אברך צעיר, שהשתתף בטיש של האדמו"ר מבעלזא בירושלים, אמר לחבריו כי הוא לא מרגיש טוב, כונני החירום שהגיעו למקום, העניקו לו סיוע ראשוני, אך למרבה הצער הוא נפטר בבית החולים (דיין האמת)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרב משה פרישמן ז"ל (צילום: שאטרסטוק)

טרגדיה בחסידות בעלזא: אברך צעיר כבן 35, יצא מהטיש של האדמו"ר מבעלזא, התמוטט וכונני החירום העבירו אותו להמשך טיפול בבית החולים, שם נקבע מותו, למגינת לב משפחתו וידידיו הרבים.

הרב משה פרישמן ז"ל, חסיד בעלזא, שנולד וגדל בלונדון, הגיע לחוג את חג ראשון של סוכות, בצל מורו ורבו, האדמו"ר מבעלזא בירושלים.

לאחר שיצא מהטיש בליל החג, הוא כאמור התמוטט וכוחות הצלה רבים הוזעקו למקום, כדי להעניק לו סיוע ראשוני.

תורני החג של 'צוות הצלה' אדו נוסבאום ודודי נייגרטאן שהגיעו למקום, מספרים ל מה שקרה: "כשהגענו לבית כנסת ראינו גבר כבן 35 ששכב מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה לאחר שהתמוטט, יחד עם לוי קערן ומתנדבים נוספים של צוות הצלה שהתפללו במקום והתחילו לבצע בו מיידית פעולות החייאה".

"בסיוע פארמדיקים וחובשים נוספים של מד"א ביצענו בו פעולות החייאה רבות, שכללו עיסויי לב, הנשמות, ומתן תרופות מצילות חיים , והוא פונה ע"י צוות אט"ן של מד"א תוך כדי פעולות החייאה להמשך טיפול בבית החולים".

הרב פרישמן ז"ל, גדל כאמור בלונדון ובבחרותו הגיע ללמוד במוסדות בעלזא בארץ, לאחר חתונתו, הוא עבר להתגורר בבני ברק.

בשנים האחרונות, הוא עבד למחייתו במאפיית מצות של קורניצר והמשיך לעסוק בתורה, גמילות חסדים ומצוות, מיד לאחר שסיים את עמל יומו המפרך; "העבודה הייתה רק ארעי, הוא המשיך להתנהג ולהתנהל כמו אברך רגיל, זו בשורה קשה מאין כמותה, לא חשבנו שזה ייגמר כך, הוא סך הכל אמר לאחר הטיש שהוא לא מרגיש טוב", מספרים חבריו ל'כיכר השבת'.

חבריו מסרבים לעכל את הבשורה הקשה שנחתה עליהם כרעם ביום בהיר בליל החג, הוא הגיע להשתתף בטיש ולאחר הטיש אמר שלא מרגיש טוב ובפתע פתאום התמוטט למגינת לב.

מסע הלוויתו יתקיים ככל הנראה עוד הלילה, לאחר הטיש של האדמו"ר מבעלזא - לרגל האושפיזין של יצחק אבינו.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר