תאונה קשה בכביש 38

בת 20 נפצעה אנוש; החשד: אחד הרכבים לא ציית לאור אדום

אישה חרדית כבת 20 נפצעה באורח אנוש בתאונת דרכים קשה בין אוטובוס לרכב פרטי בצומת נחם בכביש 38. המשטרה פתחה בחקירה ולפיד החשד אחד הרכבים לא ציית לאור אדום (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: דוברות צוות הצלה)

אישה חרדית כבת 20, נכדה של אחד מגדולי האדמו"רים, נפצעה הלילה (חמישי) באורח אנוש בתאונת דרכים קשה בין אוטובוס לרכב פרטי בצומת נחם בכביש 38, בדרך לבית שמש. המשטרה פתחה בחקירה ולפי החשד אחד הרכבים לא ציית לאור אדום.

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירת התאונה הקשה העניקו טיפול רפואי ראשוני למספר פצועים, בהם, כאמור, אישה בת 20 שפונתה לבית החולים כשהיא מורדמת מונשמת עם פגיעת ראש במצב קשה ולא יציב. אישה נוספת, בת 22, פונתה עם פגיעות ראש וגב במצב בינוני. שתיהן, כאור, נכדות של אחד מגדולי האדמו"רים.

בנוסף, ילד כבן שנתיים פונה עם חבלת ראש במצב בינוני, ונהג הרכב, גבר כבן 27 פונה עם חבלות גפיים במצב קל. כלל הפצועים פונו לבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים.

התפללו עבור עטיל בת בלומא גיטל, שפרה בת ציפורה ברכה ואלתר אלעזר מנחם בן עטיל - לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

(דוברות צוות הצלה)
(צילום: דוברות צוות הצלה)
הגדלה

מבית הולים 'הדסה עין כרם' נמסר כי "לפנות בוקר פונו ליחידת הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם, חמישה פצועים מתאונת הדרכים בכביש 38. אישה בת 22 - עם חבלת ראש חמורה, במצב קשה מאוד, נמצאת בחדר ניתוח; בת 19 - עם חבלת פנים וראש, מורדמת ומונשמת, מטופלת ביחידה לטיפול נמרץ במצב קשה; בן שנתיים - עם חבלת ראש, מטופל ביחידה לטיפול נמרץ ילדים מונשם ומורדם; גבר בן 24 - במצב קל וגבר בן 23 - במצב קל".

אליקים שישא ויהושע גוטליב מתנדבי 'צוות הצלה' סיפרו כי "הגענו לתאונת דרכים קשה בין אוטובוס לרכב פרטי. יחד עם פארמדיקים וחובשים נוספים של מד"א וצוות הצלה הענקנו סיוע רפואי ראשוני הכולל עצירת דימומים, קיבועים וחבישות לשלושה פצועים, אשה כבת 20 שפונתה מורדמת מונשמת עם פגיעת ראש במצב קשה ולא יציב, ובת 24 שפונתה עם פגיעות ראש וגב במצב בינוני, וילד כבן שנתיים עם חבלת ראש במצב בינוני, ונהג הרכב גבר כבן 27 עם חבלות גפיים במצב קל. אמבולנסים של מד"א פינוי את כלל הפצועים לחדר טראומה בביה"ח הדסה עין כרם בירושלים".

מהמשטרה נמסר כי "בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל פתחו הלילה בחקירת נסיבות תאונת דרכים שארעה בכביש 38 סמוך לבית שמש במעורבות אוטובוס ורכב פרטי. בעקבות התאונה פונו מספר נפגעים, ביניהם פצועה באורח קשה (עפ"י גורמי רפואה), להמשך טיפול רפואי.

"במסגרת חקירת התאונה על ידי בוחני המשטרה, נבדק חשד שאחד מכלי הרכב לא ציית לאור אדום בצומת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר