"נפעל ביד קשה"

הכוננות הגבוהה: 4 פלוגות מילואים במג"ב גויסו לפעילות

הושלם גיוס 4 פלוגות מילואים של משמר הגבול. לאחר הליך חיול מהיר, הפלוגות יצטרפו במהלך סוף השבוע לפעילות • בכיר במשטרה: "המפכ"ל נתן אור ירוק לבצע ירי במקרים של סיכון חיי אדם" (משטרה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

הבוקר (שישי) הושלם גיוס 4 פלוגות מילואים של משמר הגבול. לאחר הליך חיול מהיר, הפלוגות יצטרפו במהלך סוף השבוע לפעילות המוגברת שמבצעות יחידות משמר הגבול.

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן: "פלוגות המילואים שגויסו הבוקר ופלוגות נוספות שנמצאות בכוננות מחזקות את הפעילות המוגברת שיחידות משמר הגבול מבצעות במוקדי הפרות הסדר וההתפרעויות".

"לוחמי משמר הגבול, ימשיכו לפעול ביד קשה ובאמצעות כלל האמצעים המתקדמים נגד מפירי הסדר הציבורי", הוסיף המפקד.

בעיתון מעריב ציטטו היום בכיר במשטרה שאומר כי "הכל נשען ותלוי על הלילה הזה ואולי הלילות הקרובים עד אחרי החג. המתח עצום - אבל אנחנו ערוכים, כי יש לכוחות בשטח גיבוי מלא".

"בכל הקשור לסמכות המשטרה, המפכ"ל נתן אור ירוק לבצע ירי במקרים של סיכון חיי אדם. השוטרים והלוחמים יגיבו באש חיה ובמלוא העוצמה".

הבכיר הוסיף, "יש לנו את מזרח ירושלים מחדש, ומנגד את העוטף. אנחנו לא מתעלמים מכל שינוי או תזוזה. עוסקים באיסוף המידע ודרוכים עם מלוא העוצמה והכוח. בסופו של יום כולם רוצים להשיב את השקט ולשמור על שלום וביטחון הציבור והלוחמים שבשטח - וזו המשימה שניצבת לנגד עינינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר