חושפים תיעוד

דיווחים במלזיה: אלו 'סוכני' המוסד שניסו לחטוף איש חמאס

התקשורת המלזית טוענת, כי חשפה את הסוכנים שהמוסד הישראלי גייס לכאורה כדי לחטוף איש חמאס עזתי השוהה במדינה | החטוף שוחרר לאחר 24 שעות והסוכנים החשודים הובאו בפני בית המשפט | בראש הרשת עומדת אישה מקומית בשנות ה-30 לחייה שהוכשרה כחוקרת פרטית (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
חלק מהעצורים (צילום מסך מהתקשורת המלזית)

התקשורת המלזית טוענת, כי חשפה את הסוכנים שהמוסד הישראלי גייס לכאורה כדי לחטוף איש חמאס עזתי השוהה במדינה. החשודים נעצרו בידי כוחות הביטחון המקומיים בבירה קואלה למפור וכרגע אין מידע מדויק האם אכן יש קשר למוסד.

לפי הדיווחים במלזיה, מדובר ב-18 סוכנים שמעורבים בחטיפת המחבל. משרד הפנים הפלסטיני הודה לרשויות במלזיה על שחרור איש החמאס, זאת למרות שרשמית החמאס והרשות הפלסטינית אינם משתפים פעולה.

לפי אתר החדשות המלזי - "ניוז סטרייטס טיימס", בראש הרשת שגוייסה על ידי המוסד עומדת אישה מקומית בשנות ה-30 לחייה שהוכשרה כחוקרת פרטית.

על פי המלזים, החטיפה התרחשה לפני כשלושה שבועות בבירה, כשהסוכנים ניסו לחטוף שני אנשי חמאס העובדים כמתכנתים בעת שניסו להיכנס לרכבם. הסוכנים הצליחו לחטוף איש חמאס אחד, כשחברו הצליח להימלט מהמקום ולפנות לכוחות הביטחון המלזיים.

על פי הדיווח, החטוף נחקר באמצעות שיחת וידאו על ידי שני ישראלים ולאחר 24 שעות צוות משטרה מקומי פשט על הבקתה אליה הובל, שחרר את החטוף ועצר את המעורבים בחטיפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר