תעלומה בפוניבז' | תיעוד

הבחורים שרו בטיש "ובכן צדיקים"; הגר"ג אדלשטיין - השתיקם

רגע אחד במעמד המיוחד בפוניבז' - "טיש נעילת החג", במוצאי חג שמחת תורה, הפך לשיחת היום בישיבה, לאחר שראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין השתיק את הבחורים שפתחו בשירה אדירה של "ובכן צדיקים" | אחד מתלמידיו הקרובים מסביר ל'כיכר השבת' את הסיבה לכך • צפו בתיעוד (עולם הישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

מאות תלמידי ישיבת פוניבז' השתתפו אמש (שני) מוצאי חג שמחת תורה, בטיש נעילת החג שהתקיים בהיכל "אוהל קדושים" בישיבה, בראשות ראשי הישיבה הגאון רבי גרשן אדלשטיין והגאון רבי ברוך דב פוברסקי.

אך רגע אחד במעמד המיוחד הפך לשיחת היום בישיבה, לאחר שכאשר ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין החל לשאת דברים, פתחו הבחורים בשירה אדירה של "ובכן צדיקים".

כעבור שניות בודדות, ראש הישיבה סימן בידו לבחורים להפסיק מיד את השירה. הבחורים התפלאו שכן הגר"ג לא נוהג להשתיק את הבחורים ששרים לו שירים, ואילו הפעם בחר לעשות זאת.

אחד מתלמידיו הקרובים אומר ל'כיכר השבת' כי "לכאורה הסיבה היא בגלל שראש הישיבה מתנגד לשיר שירים של הימים הנוראים". לדבריו, "הוא אמר בעבר מספר פעמים שהוא נגד זה, כי זה מעורר את מידת הדין".

"כנראה", חותם התלמיד, "זו הסיבה שהוא ביקש להשתיק את השירה, ולכאורה זה מה שהוא לחש לרבי לייזר כהנמן מייד לאחר מכן, כשהסביר לו למה השתיק את הקהל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר