משפחה ללא כל

עדות השכנים: "הבית נשרף, הם נשארו בלי כלום..."

משפחה בני ברקית יצאה לביקור של חול המועד אצל הסבא והסבתא, וגילתה שביתה נשרף • השיפוץ צפוי לעלות בין 100 ל-150 אלף שקלים, ובינתיים הם מפוזרים בין האחים הנשואים • רבני השכונה קוראים לציבור לתמוך במשפחה בשעתה הקשה כדי לאפשר לה להשתקם (חרדים)

משפחה שלמה נותרה ללא ביגוד בסיסי (צילום: באדיבות המצלם)

שריפה שפרצה כתוצאה מקצר חשמלי בדירתה של משפחת קליין ברח' אברבנאל בבני ברק, כילתה כמעט כליל את בית המשפחה, והביאה לאובדן מלא של כל הרכוש. בני המשפחה מספרים שהדירה לא היתה מבוטחת בשום צורה שהיא, כך שהנזק נופל במלואו על כתפי המשפחה.

את חג הסוכות הם התחילו ברגל ימין, כמו רוב המשפחות האחרות, בבית נאה שלצדו סוכה מקושטת בטוב טעם. את שעות הצהרים של יומו הראשון של חול המועד הם החליטו לנצל לביקור אצל הסבא והסבתא, ובאותה העת התחולל בבית קצר חשמלי שגרם לשריפה הגדולה.

אחד השכנים שראה עשן עולה מהחלון, מיהר לדפוק על הדלתות של כל השכנים בבניין, ולחלץ אותם מחשש שהשריפה תתפשט, במקביל הוזעקו מכבי האש שהחלו במאמצי כיבוי והזרימו כמויות עצומות של מים וקצף כיבוי במשך כחצי שעה.

"מה שלא כילתה האש, השחיתו המים וקצף הכיבוי", מספרים בני המשפחה בעצב.

לחצו כדי לסייע למשפחת קליין לשקם את ביתה >>

רוב הילדים של משפחת קליין כבר התחתנו, ובבית נותרו שתי הבנות הקטנות. לנוכח העובדה שביתם נשרף, פנו בני המשפחה להתגורר בבית הבנות הנשואות, ההורים בביתה את בת אחת, ושתי הבנות הקטנות בביתה של אחת האחיות.

לאחר החג הם החלו במאמצים לאתר דירה בה יוכלו להתגורר בשכירות עד להשלמת השיפוצים, תהליך שצפוי להימשך מספר חודשים. קבלן השיפוצים מעריך שעלות השיפוץ לבדו תעלה להם בין 100 ל-150 אלף שקלים, ולאחר מכן הם יצטרכו להתחיל להצטייד בכל הריהוט הבסיסי, לאחר שכל רכושם נהרס כליל.

רבני השכונה החליטו להתגייס לעזרתם, והקימו קרן חירום לסיוע לשני משפחת קליין, במטרה להעמיד אותם על רגליהם ולסייע להם לחזור לשגרה ולחיים תקינים בביתם שלהם, בהקדם האפשרי.

לחצו כדי לסייע למשפחת קליין לשקם את ביתה >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר