אחרי יותר מעשור

לקראת עימות טלוויזיוני? לפיד: "מגיע בשמחה", נתניהו: "שוקלים את העניין"

נתניהו לא דוחה על הסף את האפשרות אבל אומר שהסיכוי לה נמוך. ראש הממשלה לפיד מאידך אומר כי הוא מוכן להתייצב • האם כמעט 13 שנה אחרי העימות שלפי הערכות הזיק לנתניהו, ישוב יו"ר האופוזיציה לבמת העימותים לפני הבחירות? (פוליטיקה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ ודוברות הליכוד)

האם לראשונה אחרי שנים רבות יתקיים בקרוב עימות טלוויזיוני בין המתמודדים על תפקיד ראש הממשלה? לפי דברי הפוליטיקאים היום (חמישי) הסיכוי ישנו, אבל אינו גבוה במיוחד.

ראש הממשלה לפיד אמר היום, בראיון שהעניק ליונית לוי לועידת המשפיעים של חדשות 12, כי הוא מוכן להגיע לעימות פומבי עם נתניהו. "לא הייתי בונה על זה במקומכם. אבל אם הוא יבוא - אני בא גם בשמחה", אמר לפיד.

לפי הדיווח ב-N12, בלשכת נתניהו הגיבו הערב ואמרו כי הם "שוקלים את העניין – אבל הסיכוי נמוך". עוד דווח כי בסביבתו אמרו כי "ערוצי הטלוויזיה לא יסכימו על מראיין אחד".

במשך שנים רבות נמנע נתניהו מעימותים שכאלו. העימות שכנראה זכור במיוחד הוא העימות שקיים בשנת 1999 מול יו"ר מפלגת המרכז איציק מרדכי, נו נחשב נתניהו כמי שכשל בעימות, ולדברי פרשנים היה מהטריגרים שהביאו לתבוסתו באותן בחירות לאהוד ברק.

לנתניהו יש יותר מה להפסיד מעימות שכזה מאשר ללפיד, מאידך אינו רוצה להיראות ככזה הדוחה עימות בשתי ידיים. לפני כל אחת ממערכות הבחירות האחרונות, וכאלו התקיימו לא מעט בשנים האחרונות, עלתה אפשרות קיום עימות. האם הפעם זה גם יגיע לידי פועל? ימים יגידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר