מעצר בית

החייל שנעצר על אירוע חווארה שוחרר ממעצר

בימ"ש הורה על שחרורו של החייל שחשוד בתקיפת חיילים אחרים ממעצר. עו"ד רועי אטיאס מחוננו "החייל היה עצור 48 שעות על לא עוול בכפו" (חדשות בארץ)

(צילום: לפי סעיף 27א')

שופט בימ"ש השלום בירושלים איתן כהן, דחה לפני זמן קצר את בקשת המשטרה והורה על שחרורו של החייל אשר נעצר על אירוע חווארה בתנאים מגבילים.

בדיון ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של החייל ב-5 ימים, בקשה שכאמור נדחתה, בימ"ש הורה כי החייל ישהה 5 ימים במעצר בית בביתו בשומרון. בדיון ייצג את החייל עו"ד רועי אטיאס מטעם ארגון חוננו.

כזכור, חייל צה"ל תושב השומרון נעצר בחשד למעורבות בתקיפת החיילים השבוע בכפר חווארה, החייל טען כי לא לקח בה חלק. גרסתו של החייל פורסמה בחדשות כאן 11, ובה הוא טען כי לא תקף את מפקד הגדוד ולא ריסס גז פלפל לעבר אף אחד מהלוחמים.

החייל אמר בחקירתו כי הדבר אירע כשהיה בדרכו חזרה מהבסיס בו הוא משרת בנגב לביתו, הסמוך למקום התקיפה.

לדבריו, כשהגיע לאותו הקטע בכביש, כזה שלטענתו הוא חייב לעבור בו בדרכו הביתה, וראה שהוא חסום הוא ירד מהרכב, והחיילים דחפו אותו בחזרה לתוכו. לאחר מכן, לטענתו, הסיע כמה מהפעילים ששהו במקום.

בתוך כך, 2 עצורים נוספים הובאו לבימ"ש ודיון בעניינם יתקיים בשעה הקרובה. אחד מהעצורים נעצר בעקבות הפגנת מחאה כנגד הטרור בכפר חווארה שהתקיימה לפני כ-10 ימים. את העצורים ייצג עו"ד נתי רום מטעם ארגון חוננו.

עו"ד רועי אטיאס מסר: "בית המשפט אינו מתרשם מסיפורים אלא מסרטונים המעידים כאלף עדיף שלא הייתה שום אלימות, ודאי לא מהלקוח שאני מייצג שמשרת בסדיר ונתקל במקרה במחסום בדרך מהבסיס הביתה. חבל מאוד שהיה עצור 48 שעות על לא עוול בכפו".

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר