הטרוריסט הפך לסמל לגבורה

ההערצה למחבל: תמונתו נתלתה בהר הבית; ערבי נעצר - ושיבח את תמימי

ערבים עם סמלי חמאס תלו כרזות עם תמונתו של המחבל שרצח את נעה לזר הי"ד וחוסל בניסיון הפיגוע השני בהר הבית - בסיום התפילה במסגדים | ערבי ביצע עבירה תעבורתית ובעת האכיפה המשטרתית נגדו - התלהם ושיבח את מעשיו של המחבל (העולם הערבי)

(צילום: פלסטיני, מתוך הרשתות החברתיות)

בסיום התפילות במסגדים בהר הבית היום (שישי) בצהריים, רעולי פנים ערבים עם סמלי חמאס תלו כרזות וחילקו מודעות המהללות את המחבל שרצח את סמלת נעה לזר הי"ד.

אחרי שבוע וחצי של מרדף אחריו, הצליח המחבל תמימי להגיע למחסום הכניסה למעלה אדומים, שם ניסה לבצע פיגוע דומה - אך חוסל על ידי המאבטחים שהיו במקום.

מאז חוסל, הפך לגיבור ברחוב הפלסטיני. המשטרה מעדכנת היום כי במהלך פעילות אכיפה שבוצעה אמש בפארק המסילה שבדרום ירושלים, עיכבו שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים צעיר שנצפה רוכב באופניים חשמליים ללא קסדה ובהמשך התברר לשוטרים גם שאינו עומד בתנאי תיאוריה כמתחייב בחוק.

בתגובה לאכיפת החוק ורישום הקנס שבוצע נגדו בגין העבירות שביצע, החל החשוד להתלהם כלפיהם - תוך שידור ברשת החברתית של התבטאויות המעלים חשד להסתה ותמיכה בטרור, ושיבח את מעשיו של המחבל שרצח את החיילת נועה לזר ז"ל וחוסל בפיגוע שביצע במחסום הכניסה למעלה אדומים.

החשוד, תושב העיר העתיקה בירושלים בשנות ה-30 לחייו, נעצר בעקבות המעשה והועבר לחקירה בתחנת המשטרה. הבוקר הובא החשוד בפני בימ"ש שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו בשלושה ימים, תוך שהתייחס בחומרה רבה לאמירותיו ומעשיו של החשוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר