45 דירות ניזוקו

צפו: מטוס קרב רוסי מתפוצץ ומתרסק בתוך בניין מגורים גדול

חמישה ימים אחרי התרסקות מטוס קרב רוסי בדרום המדינה, תיעוד חדש מהאירוע מראה את רגע התרסקותה מטוס הקרב הרוסי 'סוחוי' (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: 27א)

חמישה ימים אחרי התרסקות מטוס קרב רוסי על בניין מגורים בעיר ייסק שבדרום רוסיה, תיעוד חדש המפורסם ברשתות החברתיות במדינה מראים את רגע התרסקות המטוס.

בסרטון נראה המטוס, שיוצר בייצור המקומי של חברת 'סוחוי' מאבד גובה ושליטה - עד שנתקע בתוך בניין מגורים גדול, מה שהביא ללפחות שני הרוגים.

בנוסף, באירוע נפצעו 15 בני אדם ו-45 דירות בבניין ניזוקו באופן קשה. לאחר תחקור, ברוסיה אמרו כי הסיבה להתרסקות המטוס היא תקלה במנועים - מה שהביא לתאונת הטיס בעיר המונה עשרות אלפי בני אדם.

ברוסיה אמרו כי כעת אין חשד לחבלה מכוונת - אך במדינה אומרים כי עדיין לא סיימו לחקור את נסיבות המקרה וכל כיווני החקירה עדיין פתוחים.

העיר ייסק נמצאת בדרום רוסיה ובסמוך לדרום אוקראינה - בה מתנהלים קרבות עזים ובראשם במחוז חרסון שהולך ונכבש על ידי הצבא האוקראיני.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר