"דקר ונמלט"

אחרי כחודש: תושב דימונה נאשם ברצח מחוץ לבית הכנסת

כתב אישום הוגש נגד תושב דימונה, שרצח באמצעות חפץ חד "באדישות" מתפלל שהעיר לו על מעשיו. 'כיכר השבת' עם פרטי האירוע הטרגי (חדשות)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
קצין החקירות והמודיעין של תחנת דימונה רפ"ק יוגב פינסקר על הרצח (צילום: דוברות המשטרה)

בבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (ראשון) כתב אישום חמור נגד שרון סנקר, בן 45, בגין רצח אליהו חזן ז"ל בחודש אלול האחרון.

לפי כתב האישום, בליל הרצח, מוצאי שבת, בזמן תפילת ערבית, הגיע חזן אל בית הכנסת בעיר והבחין בסנוקר כשהוא צועד ברחוב סמוך וצועק לעברו קללות שונות. חזן התקרב אליו, קילל אותו בחזרה וביקש ממנו שיחדל מהתנהגותו.

בשלב הזה שלף הנאשם חפץ חד ודקר את חזן בטנו ונמלט. חזן נותר במקום לדמם למוות. ניידת טיפול נמרץ שהגיעה במהירות לזירה פינתה את חזן לבית החולים סורוקה אבל זה היה מאוחר מידי. מותו נקבע בדרך.

כאמור, היום הוגש נגד סנוקר כתב אישום ובו צוין בין היתר כי במעשיו גרם למותו של חזן "באדישות". עוד נאמר: "מותו של המנוח נגרם כתוצאה מאיבוד דם רב והלם תת נפחי, אשר נגרם מהדקירה הנ”ל, שחדרה וחתכה את עורק הכסל ואת הווריד הנבוב התחתון".

יוספי עשור חובש וראש סניף דימונה באיחוד הצלה שהעניק לו סיוע ראשוני בזירה מסר: "ביצענו החייאה על הגבר שנפצע אנוש. לדברי עוברי אורח הוא נפצע כתוצאה מאלימות".

ציון רוזיליו חובש בכיר באיחוד הצלה הוסיף: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה למרכז הרפואי סורוקה במצב אנוש ולא יציב - שם למרבה הצער נקבע מותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר