שנה אחרי

המחבל שניסה לדקור חרדים הורשע במעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע את המחבל עלי עג'אלין אשר ניסה לדקור שני חרדים ברחוב הנביאים בירושלים לפני כשנה. המחבל הורשע במעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת ניסיון הפיגוע (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע היום (שני) את המחבל עלי עג'אלין, לאחר שהודה בכתב האישום שייחס לו ניסיון לדקור שני חרדים ברחוב הנביאים בירושלים, לפני כשנה. המחבל הורשע בעבירת מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה.

בעת הגשת כתב האישום פנו עוה"ד בלייכר ושטיינר מארגון חוננו בבקשה לשינוי האישום לניסיון לרצח אך בקשתם סורבה והמחבל הורשע, כאמור, במעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר מייצג את נפגעי העבירה אמר בתגובה להחלטה כי "מדובר בפיגוע של מחבל שניסה לרצוח יהודים בשל יהדותם ולאומיותם, אך ברוך ה' המחבל לא הצליח לבצע את זממו. לקורבנות נגרם נזק טראומתי קשה. צר לנו שלמרות פנייתנו המחבל לא הואשם מלכתחילה במעשה טרור של ניסיון לרצח, אך חומרת המעשים עומדת בעינה ואנו מצפים מהפרקליטות ומבית המשפט להשית על המחבל ענישה כבידה ביותר".

כזכור, כי לפני כשנה יצא עג'אלין, תושב ענאתא בן 22, כשהוא אוחז סכין עם להב שאורכה 12 סנטימטרים ממטבח ביתו ויצא לתור אחר קורבן יהודי באזור שער שכם.

הוא זיהה שני יהודים בעלי חזות חרדית, שעשו את דרכם מכיוון שער שכם לכיוון רחוב שבטי ישראל. המחבל החל לצעוד בעקבותיהם ובהגיעם לרחוב הנביאים שלף את הסכין וניסה לדקור את אחד מהם בגבו.

תוך כדי כך מעד המחבל והסכין נפלה מידו מה שאפשר לשני היהודים להימלט. המחבל נמלט מהזירה ונתפס לאחר זמן קצר בידי המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר