השאננות ברחוב החרדי

זעקת המגיד: "אנחנו מצביעים לנציג? אנחנו מצביעים לכבוד שמיים!"

הרב ברוך רוזנבלום זעק במסגרת שיעורו השבועי, לקראת הבחירות המתקרבות והסביר כי אנו מצביעים למען הרבות כבוד שמים: "מעניין אותי לראות שני מיליון יהודים אומרים 'ה' הוא האלוקים'" | המגיד הסביר כי הגזירות לא ישפיעו על הציבור החרדי, אבל יגרמו לבעיות לעם שבשדות • צפו בזעקה (חרדים)

(צילום: דוד יוסף חניה)

ימים ספורים לפני הבחירות, והרחוב החרדי שאנן והסקרים מראים בחלקם ירידה צפויה בכוחה של יהדות התורה, והיחלשות הכוח החרדי בכנסת.

מגיד המישרים הנודע, הרב ברוך רוזנבלום, התייחס לכך במסגרת שיעורו השבועי ואמר כי הוא בדרך כלל נמנע לדבר על הנושא, אך אין ברירה.

הרב רוזבלום הזכיר בדבריו את רדיפת הדת ואמר כי גם אם עלינו רפורמת הכשרות לא משפיעה כי אנו אוכלים בד"ץ, ורפורמת הגיור לא רלוונטית כל כך - הדבר משפיע על כלל ישראל.

המגיד זעק מנהמת ליבו: אתה תשב בבית ולא תלך להצביע? הרי לפני עשרה ימים זעקת מדי יום 'הושענא נא למענך אלוקינו הושע נא', זה מה שאתה מבקש, למענך אלוקינו? בוא תוכיח את זה!".

"אם יצביעו פחות 20,000 איש, יהיה כאן חילול השם גדול. איך תשב בבית ותאמר שאתה עושה למען שמי?, שאתה באמת מתכוון לכבודו של הרבונו של עולם?".

בהתייחסות לביקורת הנשמעת על פעילות והתבטאויות הנציגים אמר: "מעניין אותי נציג כזה או אחר? מעניין אותי כבוד שמים. מעניין אותי לראות שני מיליון יהודים אומרים 'ה' הוא האלוקים'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר