לא מסר הסבר

ישראלי נעצר בתאילנד לאחר שנמצאה במזוודתו תחמושת

ישראלי בן 29 נעצר בתאילנד לאחר שבתיקו נמצאו עשרות כדורי רובה. ממשרד החוץ בירושלים נמסר כי המקרה מוכר וכי משפחתו של הצעיר עודכנה בפרטים (אקטואליה)

(צילום: Nati Shohat/FLASH90)

ישראלי נעצר בשדה התעופה של פוקט בתאילנד לאחר שנמצאו במזוודתו 55 כדורי רובה סער בקוטר 5.56 מ"מ - כך דווח הבוקר (שישי) בכלי תקשורת מקומיים.

ממשרד החוץ בירושלים נמסר כי המקרה מוכר וכי משפחתו של הצעיר עודכנה בפרטים. בתום חקירתו, שוחרר הישראלי למעצר בית.

הישראלי, בן 29, תושאל והודה בחקירתו כי הכדורים שנמצאו שלו - אך לפי הדיווח לא מסר הסבר לגורמי האכיפה במדינה מדוע החזיק בהם.

ממשרד החוץ נמסר: "מרגע דבר היוודע האירוע, מחלקת ישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי בירושלים וקונסול ישראל בבנגקוק מלווים את המקרה. הקונסול נמצא בקשר רצוף עם האזרח, שלעת עתה שוחרר למעצר בית וממתין להמשך ההליכים המשפטיים בעניינו".

משפחתו של הצעיר משוכנעת כי התחמושת נשכחה במזוודה. "מדובר בפשלה של חברת אל על", אמר אביו בשיחה עם וואלה!. "הוא טס לתאילנד ביום חמישי שעבר ולא גילו את זה. זה נשכח מהמילואים האחרונים וזה דבר שכיח לשכוח בתיק - בפרט שאתה בשטח והתיק שלך זה הארון שלך".

בתגובה הזכירו במשרד החוץ כי לפני נסיעה לחו"ל יש לבדוק היטב את התיקים והמזוודות כדי למנוע המצאות של תחמושת או חומרים אסורים אחרים - שהכנסתם מהווה עבירה במדינות העולם ועלולים להביא למעצר, משפט ומאסר של אזרחים ישראלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר