"שעה קשה"

הפיגוע בחברון: רה"מ לפיד כינס הערכת מצב ביטחונית

בעקבות הפיגוע הקשה, ראש הממשלה לפיד כינס ישיבת הערכות ביטחונית. בתום הישיבה הנחה לפיד על תגבור כוחות הביטחון באיזור החל מהלילה והמשך הכוננות בכלל הזירות (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
ראש הממשלה לפיד | ארכיון (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)

בעקבות הפיגוע הקשה בחברון, בו נהרג יהודי ועוד שלושה נפצעו בדרגות שונות, ראש הממשלה יאיר לפיד כינס הערב (מוצ"ש) הערכת מצב ביטחונית.

בדיון השתתפו שר הביטחון בני גנץ, השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, ראש המל"ל ד"ר איל חולתא, הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי, ראש השב"כ רונן בר, המפכ"ל רב-ניצב יעקב שבתאי, המזכיר הצבאי לרה"מ אלוף אבי גיל, ראש אמ"ן וגורמים נוספים.

לפיד קיבל עדכון על הפיגוע ותמונת המודיעין בשטח, כמו גם על ההיערכות והצעדים שננקטים על מנת לשמור על שגרה בטוחה.

לאחר הישיבה הביטחונית, לפיד הנחה על תגבור כוחות הביטחון באיזור החל מהלילה והמשך הכוננות בכלל הזירות.

ראש הממשלה לפיד מסר לכלי התקשורת: "אני משתתף בצערה של משפחת הנרצח בפיגוע הערב. אין מילים שיכולות לנחם אתכם בשעה קשה זו. אני מאחל החלמה מהירה לפצועים. נפעל בכל הכלים שעומדים לרשותנו ולא ניתן לטרור להרים ראשו".

מוקדם יותר הערב , שר הביטחון בני גנץ קיים הערכת מצב בעקבות הפיגוע במרחב חברון בהשתתפות הרמטכ"ל וראש השב"כ. שר הביטחון התעדכן על המשך הפעילות בגזרה, והדגיש כי יש לגבש צעדים מבצעיים בהתאם למצב.

בסיום הערכת המצב מסר שר הביטחון גנץ, כי צה"ל וכוחות הביטחון ישימו את ידיהם על כל מי שהיה מעורב בפיגוע. עוד מסר שר הביטחון, כי הוא מתפלל ומאחל רפואה שלמה לפצועים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר