תיעוד דרמטי

בן הנרצח שיחזר את הפיגוע: 'כשיצאנו מהחנות הגיע המחבל'

הלווייתו של רונן חנניה תתקיים היום אחר הצהרים בירושלים. בנו שנפצע קל בפיגוע שחזר את הרגעים הדרמטיים וביקש להגיע להלוויה (חדשות ביטחון)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בנו של הנרצח (צילום: ללא קרדיט)

דניאל חנניה, בנו של הנרצח בפיגוע אמש בקריית ארבע רונן חנניה, שבעצמו נפצע קל, קרא היום (ראשון) לציבור להשתתף בהתוויית אביו. "אני רוצה שכולם יזכרו את אבא שלי, ומי שהוא היה ומבקש לכבד אותו ולהגיע להלוויה שלו בשעה 16:00 בהר המנוחות בירושלים", אמר בקטע וידאו שפרסם.

הוא הוסיף: "אבא היה איש של חסד, איש של אהבה ומצוות, שאהב וסייע לכל אדם. אבא היה איש של שלום. הוא נרצח אתמול על ידי איש שפל, רוצח נתעב".

בשיחה עם ynet שחזר הבן את רגעי הפיגוע. "אני ואבא היינו במכולת וכשיצאנו ונכנסו לרכב הגיע פתאום מחבל מולנו ופתח באש. הוא ירה מקדימה אבל באלכסון, כך שאבא נפגע ממש ואני ניצלתי בנס. אחרי הירי הגיעו עוד כוחות ביטחון ואז המחבל ירה גם עליהם. המחבל ירה באבא והוא ספג את רוב הפגיעות ואני רק נפצעתי קל. באמת ניצלתי ממוות בנס".

בתיעוד חדש שפורסם היום ממצלמות האבטחה נראה המחבל מוחמד ג'עברי כשהוא מבצע את הפיגוע הרצחני בעיר חברון כשהוא יורה ללא הבחנה עד שהוא נדרס ונורה למוות.

תיעוד חדש מרגעי הפיגוע

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', בפיגוע נרצח רונן חנניה הי"ד. בנוסף נפצע עופר אוחנה שמצבו מוגדר קשה והוא מאושפז בבית החולים 'שערי צדק'. שני ישראלים נוספים שנפצעו באורח קל, פונו לבית החולים 'הדסה' והבוקר ד"ר אסף קידר, רופא בכיר ביחידת הטראומה בהדסה עדכן כי "שני הפצועים מן הפיגוע בקרית ארבע אשר נפגעו באורח קל, שוחררו במהלך הלילה לביתם לאחר קבלת טיפול רפואי בהדסה עין כרם".

חבריו של עופר אוחנה כתבו הלילה: "כולנו מתפללים לרפואתו של חברינו עופר אוחנה מתנדב הצלה ללא גבולות יו"ש שנפצע בפיגוע הירי סמוך לקרית ארבע כשמיהר לזירה להציל חיים, שמו לתפילה עופר בן טובה".

מבית החולים 'שערי צדק' עדכנו הבוקר על מצבו של אוחנה כי הוא עבר במהלך הלילה בהצלחה 2 ניתוחים והוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ במצב קשה אך יציב ולא נשקפת סכנה לחייו.

הפלסטינים דיווחו על ערבי שנפצע גם הוא מירי המחבל ופונה לקבלת טיפול רפואי, המחבל שביצע את הפיגוע וחוסל הוא מוחמד ג'עברי המזוהה אם ארגון הטרור חמאס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר