מסר לישראל?

אשתו של נשיא ברזיל הגיעה להצביע עם חולצה מפתיעה

בעוד הפער בברזיל הולך ומצטמצם בין נשיא ברזיל בולסנארו לנשיא לשעבר לולה - הגברת הראשונה של ברזיל הגיעה להצביע עם חולצה מפתיעה (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: קמפיין בולסנארו, 27א)

האישה הראשונה של ברזיל, מישל בולסונארו הופיעה מוקדם יותר היום (ראשון) להצביע בסבב האחרון לנשיאות ברזיל - כשבעלה עשוי להיות מודח מהשלטון.

הגברת מישל בולסנארו הגיעה להצביע כשהיא לובשת חולצה מפתיעה למדי - חולצה בצבע תכול עם הדפס של דגל ישראל, זאת אחרי שבעלה הצביע קודם לכן עם חולצה עליה הדפס של דגל ברזיל.

אחרי שלא הצליח בניגוד להערכות להשיג את המינימום של 50% מקולות הבוחרים, נשיא ברזיל לשעבר לולה נאלץ להמשיך לסבב בחירות אחרון ומכריע בינו לבין הנשיא המכהן ז'איר בולסונארו.

על פי הסקרים האחרונים עולה כי לולה, שכיהן בעבר כנשיא, צפוי לנצח ברוב דחוק כשעל פי סקר קיבל 49 אחוי תמיכה מול 45 אחוזים לנשיא המכהן בולסונארו.

האמון במדינה בסקרים בקרב מצביעי בולסונארו לא גבוהה, זאת בצל דה לגיטימציה וטענות לזיופים מטעמו של בוסולנארו ולצד העובדה שהפתיע בבחירות עם נתונים גבוהים יחסית בניגוד להערכות.

קמפיין הבחירות לווה בהפחדות הדדיות, זאת בזמן שבאופוזיציה בברזיל חוששים מכהונה נוספת של בולסונארו שהיה מכחיש קורונה - ואף טוענים כי יכחיש את תוצאות הבחירות אם יפסיד.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר