שעות לפני שבת

תושבי חומש טוענים: הצבא מתנכל לנו והרס לנו את העירוב

תלמידי ישיבת חומש זועמים, לדבריהם, הצבא מתנכל להם והרס להם שעות לפני שבת האחרונה את העירוב, לאחר שתיקנו, העירוב נהרס שוב במוצ"ש (חדשות, בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הרס העירוב בחומש (צילום: ישיבת חומש)

תלמידי ישיבת חומש טוענים היום (שני) כי הצבא ממשיך להתנכל אליהם ואף הרס להם את העירוב מספר פעמים - כולל ביום שישי האחרון.

לדבריהם, בימים האחרונים הרסו כוחות צה"ל במספר הזדמנויות את הערוב של היישוב וישיבת חומש. במוצ"ש הרס שוב כח צה"ל את העירוב וזאת לעיני תלמידי הישיבה שמחו בפני החיילים על ההרס.

המקרה החמור מבחינתם, זה מה שקרה ביום שישי האחרון שעות בודדות לפני השבת, אז גילו תלמידי הישיבה כי העירוב הופל ונהרס.

התלמידים תיקנו את העירוב לפני כניסת השבת, אך כאמור, במוצאי השבת הבחינו תלמידי הישיבה בג'יפ צבאי אשר הורס את העירוב פעם נוספת. התלמידים מחו בפני החיילים וביקשו מהם לחדול ממעשיהם אך החיילים המשיכו להרוס את העירוב ורק לאחר מכן נסעו מהמקום.

שמואל וונדי, מנכ"ל הישיבה מסר בתגובה לאירוע: "מדובר בהתנכלות מבישה, הממשלה מנצלת את דקותיה האחרונות להתנכל לחומש, זו ממש אובססיה. הטרור משתולל, יהודים נרצחים, ואת השר וראשי מערכת הביטחון מעניין חוט של עירוב בחומש. בושה. ב"ה העם בוחר בחומש, התמיכה בחומש אדירה, ולחומש יש רוב בכנסת ובע"ה בקרוב העוול יתוקן ויבוטח החוק המיותר וחומש ויישובי צפון השומרון יפרחו", אמר וונדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר