פרסום ראשון | צפו

שעות לפתיחת הקלפיות: זה הסרטון של בן גביר שישתה קולות מחרדים מתלבטים?

חברי הכנסת החרדיים, הרבו בשבוע האחרון לתקוף את בן גביר ומפלגתו, ועיקר טענתם הייתה, כי הוא רק מדבר ולא עשה כלום למען הציבור החרדי | במטה של בן גביר החליטו להסיר את הכפפות ולהציג סרטון חדש של הפעולות שלו עבור חרדים | צפו (בחירות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בן גביר ישתה את קולות המתלבטים? (צילום: עוצמה יהודית)

ככל שמפלגת הציונות הדתית בראשות סמוטריץ' ובן גביר עלתה בסקרים, כך חברי הכנסת החרדיים, החוששים מזליגת קולות, הרבו לתקוף את המפלגה ובעיקר את בן גביר.

ל'כיכר השבת', נודע כי במטה של בן גביר נשכו שפתיים - כדי לא להגיב למתקפות בעיקר של חברי הכנסת מ'דגל התורה', גפני מקלב ויעקב אשר, אך לפני שעות ספורות ההחלטה בקמפיין התהפכה.

אנשי הקמפיין של בן-גביר החליטו להפיק סרטון – שיעניק תזכורת קצרה וטעימה ממוקדם מכמה פעולות שעשה עבור הציבור החרדי. אם בל"ג בעומר האחרון במירון אז שהה במקום בעת שאף ח"כ חרדי אחר לא שהה, אם בתקופת הקורונה אז הותקף הציבור החרדי בביקורת קשה, והנציגים החרדים מילאו פיהם מים ושתקו. גם כשהאכיפה הפכה להיות קשה ובררנים כלפי חרדים, בן גביר הוא זה שיצא למאבק, ואחריו הצטרפו חלק מהח"כים.

גורם ב'עוצמה יהודית' מסביר ל'כיכר השבת' את פשר הסרטון ואומר: "בן גביר לאורך כל קמפיין הבחירות הבהיר ואמר כי אינו פונה לציבור החרדי שמקשיב לקול רבותיו ומצביע ש"ס וג', אלא אל המצביעים שלא מצביעים בכלל או שלא החליטו למי כן להצביע – החל לומר באופן רשמי, מי שלא מצביע ג' וש"ס צריך להצביע ט' כדי שתהיה ממשלת ימין מלא מלא שתשמור על התורה ועל הערכים החשובים לחרדים".

עוד הוא אומר: "בשבועיים האחרונים לפני הבחירות אף הקים מטה בחירות לציבור החרדי, בדיוק מאותה סיבה שנתניהו יצא לשטח החרדי בבני ברק ובירושלים. נתונים שנראו בסקרים של כמה מפלגות והצביעו על אדישות וחוסר רצון לצאת ולהצביע בקרב מיעוט מבני הציבור החרדי. הסוקרים העריכו כי מנדט וחצי עד שני מנדטים חרדים אינם מתכוונים להצביע למפלגות החרדיות".

בן גביר טען כי מדובר במהלך קריטי – שכן אם מנדט זה אם יישאר בבית עלול להכשיל את האפשרות שהמהפך יתממש וסוף סוף יושגו 61 מנדטים לגוש הימין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר