נאום ניצחון | צפו

חה"כ בצלאל סמוטריץ' צוהל ושמח: "תודה לציבור החרדי והחב"די שהצטרפו אלינו"

חבר הכנסת סמוטריץ, שמפלגתו הפכה להיות ככל הנראה השלישית בגודלה, נאם הערב נאום ניצחון במטה המפלגה והבטיח להקים ממשלה יהודית וציונית | צפו (חדשות)

(צילום: חדשות הערב, כאן 11)

יו"ר הציונות הדתית חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', נאום הערב (שלישי) במטה המפלגה את נאום הניצחון, לאור מספר המנדטים הגדול שקיבלה המפלגה, על פי כלל המדגמים.

הנאום המלא

"זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו". היום הציונות הדתית עושה היסטוריה! לראשונה מאז קום המדינה המפלגה של הציבור הדתי לאומי שהצטרפו אליה רבים מהציבור המסורתי והחרדי, אוהבי עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל, הופכת להיות המפלגה השלישית בגודלה בישראל ועם הייצוג הגדול אי פעם בכנסת. הישג שמצטרף למה שמסתמן כניצחון והכרעה של המחנה הלאומי.

ועכשיו אנחנו מחכים לתוצאות האמת כדי שנוכל בע"ה להקים בביטחון ממשלת ימין לאומית, יהודית וציונית. ההישג הזה היום הוא הצבעת אמון של עם ישראל בדרך שלנו.

זהו אמון נרחב בהתנגדות המוחלטת שהובלנו לכל שיתוף פעולה ולגיטימציה למנסור עבאס ותנועת האחים המוסלמים והבנה לגודל הסכנה שהייתה עם ממשלה שאיפשרה להם לנסות להרוס את מדינת ישראל מבפנים. אנחנו עמדנו כחומה נגד זה, לחמנו וחשפנו את ההונאה של עבאס. כל המחנה הלאומי יישר איתנו קו ואחרי עבודה מאומצת בשילוב ידיים עם שותפינו - הליכוד בראשות בנימין נתניהו והמפלגות החרדיות, הצלחנו להפיל את הממשלה הרעה הזו ובעז"ה נקים עכשיו ממשלה יהודית, לאומית וציונית.

אני רוצה להודות מעל הבמה הזו לשותפי ולחברי לדרך איתמר בן גביר על העבודה המשותפת לאורך השנה וחצי האחרונות ובאופן ספציפי על העשייה במהלך קמפיין הבחירות. אני שומע בימים האחרונים בתקשורת כל מיני ספקולציות ואמירות לגבי המשך הדרך, אז אני רוצה להבהיר כאן באופן ברור: אנחנו נמשיך לעבוד ביחד בשיתוף פעולה הפעולה כפי שעשינו בהצלחה בשנה האחרונה ובקמפיין.

אנחנו נמשיך בעזרת השם בעשייה המשותפת מתוך מחויבות כלפי המצביעים שלנו וכלפי עם ישראל. נמתין לתוצאות הסופיות ונשב יחד כדי לגבש את המשך הדרך וכדי שנביא הישגים גדולים לציבור ששלח אותנו ולטובת עם ישראל כולו.

בהנחה שנצליח בע"ה להרכיב ממשלת ימין, אנחנו מתכוונים לקחת את האמון הגדול שקיבלנו ולרתום אותו כדי לעשות שינוי אמיתי ולממש מדיניות ימין. כמו שאתם יודעים שאצלנו: "מה שאתה בוחר זה מה שאתה מקבל". בע"ה אנחנו נחזק את הזהות היהודית של מדינת ישראל כי היא סלע קיומנו.

אנחנו נפעל להחזרת הביטחון והמשילות. אנחנו נחזיר את הגאווה הלאומית והכבוד הלאומי למדינת ישראל. נדאג שאנשים בכל רחבי המדינה יחיו בביטחון, שלא יחששו להסתובב ברחובות. נילחם בכל הכוח בטרור, ונכה באויבינו מבפנים ומבחוץ. אנחנו הצגנו תוכנית רחבה ומקיפה לתיקון מערכת המשפט, ואני אומר כאן על הבמה שאנחנו גם ניישם אותה כי זה הדבר הנכון לכל אזרח ישראלי משמאל ומימין. זו הדרך לעשות צדק וזה מה שמדינת ישראל צריכה עכשיו.
אנחנו נחזק את ההתיישבות ונפעל להחלת הריבונות ביהודה ושומרון.

בהזדמנות הזו אני רוצה להזכיר: אנחנו היינו השותפים הנאמנים ביותר של בנימין נתניהו במשך כל השנים, כראש ממשלה וגם כראש האופוזיציה. עמדנו לצידו ותמכנו בו כי הוא מייצג ציבור לאומי ענק, ואנחנו ממשיכים לתמוך בו, ובעז"ה בקרוב הוא יחזור ללשכת ראש הממשלה לנהל את מדינת ישראל בשותפות יד ביד יחד איתנו.

במערכת הבחירות הזו הצגנו יעד להיות גדולים יותר מבני גנץ כדי להבטיח שתקום רק ממשלת ימין. לפי תוצאות המדגמים נראה שהשגנו את8 היעד הזה ובגדול, והמשמעות היא שהולכת לקום כאן ממשלת ימין על מלא שתעשה את השינויים שהרבה מאוד שנים לא נעשו.

שמענו במהלך הקמפיין הרבה מאוד אמירות והפחדות על מה שיקרה כשסמוטריץ' ובן גביר יחזרו לשלטון ויהיו בממשלה וכו'. אני רוצה להגיד כאן בצורה חד משמעית וברורה: המחויבות שלנו היא לשרת את כל עם ישראל, ימין ושמאל, דתיים, חילונים, חרדים, ומסורתיים, יהודי הארץ ויהודי התפוצות, אלו שמסכימים איתנו ואלו שלא.

גם כשר התחבורה וגם בכל תפקידיי בעבר הוכחתי שאני פועל כשליח ציבור של כל עם ישראל ולא רק כנציג של מגזר כזה או אחר או של מחנה פוליטי אחד. מדינת ישראל היא הדבר היחיד העומד לנגד עינינו.

אני יכול להבטיח לכל אזרחי ישראל: בכל תפקיד בו אכהן בעז"ה בממשלה ובכנסת הבאה אני אהיה שליח של כל העם, של אלה שבחרו בנו ואלה שלא בחרו בנו.

אני אומר לחברינו לדרך ולערכים בציונות הדתית שלא בחרו בנו הפעם - בואו הביתה. תצטרפו להצלחה. אנחנו אוהבים אתכם ומתחייבים להקשיב ולדאוג לכם, ולהיות הבית של כולכם.

חובת ההוכחה תהיה עלינו ואנחנו נעבוד קשה ונוכיח בעזרת השם במעשים שבאנו לשרת את כל חלקי עם ישראל ולעשות טוב למדינה ב-4 השנים הקרובות.

לסיום אני רוצה להודות כאן לחברי הכנסת של המפלגה שהיו שותפים לעשייה פרלמנטרית בשנה האחרונה והוכיחו את עצמם, כולם שותפים להצלחה הזו ולניצחון הזה. …

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר